• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Ett ljus för Engla!

Status
Stängd för vidare inlägg.
F

F.d. 346

Guest
Det kanske inte hör hemma i detta forum, men det struntar jag i. Jag fick detta som SMS i min mobil!

Ikväll den 14 April klockan 21.00 kan alla som vill tända ett levande ljus i sitt fönster och skänka Engla och hennes familj en liten tanke!

Anders & Jessica

Senast redigerad av en moderator:
F

F.d. 10362

Guest
Sv: Ett ljus för Engla!

När vi tänder ljusen så låt det även brinna för:
De två barn som mördades den 17 mars. Ett och tre år gamla, i Arboga. Deras mamma fick svåra skador.
Den femåriga flicka som mördades den 27 mars tillsammans med en 30-årig kvinna, i Surahammar.

Björn

F

F.d. 14038

Guest

Självklart tänder vi ett ljus för dessa så hårt drabbade, majla runt till era kända som inte är med i husbilsklubben och be dom tända ett ljus också.

Hls Laika.

bror.axelson

HBK Medlem
Kommun
Järfälla
HBK-Nr
1072
Medlemskap
2026

Håller med Laika.
Känner oerhört djupt för alla drabbade av dessa otroliga idiotiska och meningslösa våldshandlingar mot försvarslösa barn ungdomar och äldre.
Vart är gamla Svedala på väg????? Skall inte folk kunna få gå oantastade på våra gator vägar och torg längre???
Hls Bror

F

F.d. 10115

Guest

Någon som inte tycker att dödsstraff är befogat i Engla fallet?

F

F.d. 346

Guest

Ja, det är ju inte långt ifrån i alla fall!
Men frågan är om inte det är ett för milt straff!

Anders

lyckorna

HBK Medlem
Kommun
Mariestad
HBK-Nr
1253
Medlemskap
2025

-Ja, det finns inte ord. Med vilken rätt har någon att beröva andras liv?? Små barn och unga kvinnor som har hela livet framför sig. Föräldrar som ömmar och fostrar och får så oerhört smärtsamma händelser som dom ska bära med sig genom livet det kan ingen förstå hur någon kan göra så illa så illa. Det verkar som att ett liv har ingen betydelse för en del.

Senast ändrad:
F

F.d. 346

Guest

Ja, låt oss hoppas att detta monster får vård och sedan ett straff som heter duga.

Jag tar mig nu friheten att stänga denna tråd (eftersom jag startade den) och låta rättvisan ha sin gång.

Så försöker vi tänka på något roligare istället.
T.ex. utflyckt med husbilen.

Vi ses där ute!

Anders

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen