• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Ett första inlägg

F

F.d. 11478

Guest
Hej alla klubbmedlemmar!
Vid en av sommarens utflykter med vår husbil hörde vi talas om den här klubben. Vi ser fram emot att kunna ta del av alla goda råd vad gäller skötsel av bilen. Det ska också bli givande att läsa reseberättelser och få nya tips till utfärder. Vi har endast haft husbil i två år och har mycket att lära av er mer erfarna. Dock har vi redan lärt oss älska livet med husbil och har gjort några lite längre färder. Dessutom är vi iväg på kortare turer nästan varje helg vi är lediga.
Vi hörs! Hälsningar!

Kingen

HBK Medlem
Kommun
Färgelanda
HBK-Nr
2
Medlemskap
2025
Sv: Ett första inlägg

:music-icon: :music-icon: Hej och Välkommen till Husbilsklubben.se :music-icon: :music-icon:

:D Hoppas att ni ska trivas i och med gänget:D

:wink: :music-icon: :wink: :music-icon: :wink: :music-icon: :wink: :music-icon: :wink: :music-icon: :wink:

F

F.d. 6238

Guest

Hej på Er och VÄLKOMMEN till HBK.

Ni kommer inte att ångra att Ni har blivit medlemmar i denna trevliga klubb
hälsar Monica o Kurt från Gbg.

:music-icon: :music-icon: :music-icon: :music-icon: VÄLKOMMEN:music-icon: :music-icon: :music-icon: :music-icon:

Per & Camilla

HBK Medlem
Kommun
Gnosjö
HBK-Nr
833
Medlemskap
2024

Välkomna till klubben. Jag tror ni kommer att få massor av bra tips och ideer från allt kunnigt folk i Husbilsklubben.

Thomas och Lena

FD HBK Medlem
Kommun
Uddevalla
HBK-Nr
489
Medlemskap
2023

Hej och välkommna. Här finns som sagts ovan, många bra tips och råd att få. Men det är helt okej att ge också.
Ha det bra så ses vi säkert någon gång framöver.
/Thomas & Lena

Toppen