• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Espeviks camping.

Lasseboy

FD HBK Medlem
Kommun
Borås
HBK-Nr
11736
Medlemskap
2024
Nu ska jag inte klaga, men har med grannen vart på espevikscamping 3 dygn.
inchekning spelade ingen roll om man har camping kort eller ej, grannen sparade 150 kr, han hade ej.
Hon i kassan frågade hur länge vi tänkte stanna, vet ej än svarade vi.
Det måste ni veta för vi tar betalt i förskott. Mm har aldrig vart med om detta, vi sa 2 dygn, jag med husbil fick betala 420 kr dygnet med eller utan el samma pris, grannen med ett tält på 21 kvm + linnor som går ut 1/2m på alla sidor fick betal 300 kr med el, vi hade platser bredvid varan.
Varför en plats kostar olika beroende vad man har på den förstår inte vi.
Sen när vi skulle betala för ytterligares 1 dygn så hittade de inte oss i boknings systemet.
Förstår att denna camping lever på alla sina villavagnar och inte bryr sig så mycket om övriga som campar men för det priset så var det helt klart kass.
Stranden ok samt service hus 2 som var riktigt fresh!
Förstår att det bara vara 3 husbilar på hela campingen, flera kom in och åkte iväg igen, finns det nån ställplats eller liknande som kan konkurera med Espevikscamping? Skulle säkert klara sig hur bra som helst om nån försökte!

Senast ändrad:
F

F.d. 55376

Guest
Sv: Espeviks camping.

Hej
Varför inte Buahamn, 180 kr stora fina platser inkl el. ,Wifi, havsnära fina badplatser ett bit bort, frächa servicehus, gångavstånd till Ica glasskiosk i hamnen. Iof ingen camping. Inte långt från Espeviken heller
Gun

Stig

HBK Medlem
Kommun
Varberg
HBK-Nr
12151
Medlemskap
2025

Bua hamn kan nog betraktas som en husbilscamping, många stannar i flera dagar med markiser och möblemang ute hela tiden.

Montreal

HBK Medlem
Kommun
Alingsås
HBK-Nr
707
Medlemskap
2025

Faciliteterna är ju o.k. även om miljön är ganska trist, typ industrihamn.

F

F.d. 55376

Guest

Hej
Vet inte om jag kan instämma Stig B.. Vi är här ofta då jag har föräldrar här, och man får inte ens parkera vid hyreshusen för en kopp kaffe. Visst har folk markis&möbler ute. Nu är det ju tillåtet att ha detta. Men de flesta packar faktiskt in på kvällen.
Gun

Toppen