• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Erfarenheter Husbilsinredningar i Kolbäck

ThomasA

HBK Medlem
Inlägg
4.194
Kommun
Göteborg
HBK-Nr
15030
Medlemskap
2024
Vi behöver byta klädsel i vår husbil. Har varit hos Husbilsinredningar i Kolbäck för att diskutera lämpliga lösningar.
Fråga till er alla: Är det någon som har erfarenhet av företaget och hur upplever ni leverans och kvalitet?
 

Langerstorm

HBK Intresserad
Inlägg
89
Kommun
Göteborg
Har ingen erfarenhet av något bolag när det gäller detta.

Har dock följt lenasbilsadelmakeri.se en tid på instagram och hon verkara vara väldigt duktig. Det finns många bilder på hennes projekt på både hemsida och instagram, även på husbilsprojekt. Ligger i Göteborg.
 

Master

HBK Medlem
Inlägg
942
Kommun
Motala
HBK-Nr
134
Medlemskap
2024
Husbilsinredningar i Kolbäck har klätt om våra dynor och vi är väldigt nöjda. Jag följer företaget på Facebook och där finns bilder på omklädningar som de gjort med kommentarer från kunder.
 

Master

HBK Medlem
Inlägg
942
Kommun
Motala
HBK-Nr
134
Medlemskap
2024
Sörlings Tapetserarverkstad | Husbilar.
Här klädde vi om soffgruppen samt stolarna i förarhytten och det gjorde vi i skinn. Vet många som har anlitat dom och alla har blivit väldig nöjda.
Vi betalde 23.000 för det hela och vi tycker att det var värt vartenda öre. Så snyggt och dessutom så lättskött när man har hund.
Det låter ju väldigt billigt. Var nog i kontakt med fem olika firmor och ingen lämnade ett pris under 30000kr i skinn. Kolbäck tog ca 15000kr i konstskinn.
 
Toppen