Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Visst kan den hjälpa men här är det dock viktigt att höja ett varningens finger. Jag har under många decennium haft problem med ryggen med upprepade ryggskott, eller små diskbråck. Mitt problem har varit en överrörlig ryggrad och har under många år gjort fel i mina försök att lindra ryggbesvären, bland annat med ryggvippbrädda. Denna ökande nämligen rörligheten i min ryggrad, med resultatet fler ryggskott. Det var först när jag kom till en riktig sjukgymnast som jag fick hjälp med ryggen och det var i form av ett träningsprogram för att öka stabiliteten i ryggen istället.
Så mitt råd är att först, om det inte redan är gjort, få det klarlagt vad orsaken till problemen med ryggen verkligen är. Därefter kan lämpliga åtgärder vidtagas; kanske en ryggvippbräda.
Johan K.
Hej!Vi hade en "Svenska hälsobänken" på jobbet för många herrans år sedan. Jätteskön när man började känna av ryggen efter en hel dags stillasittande framför datorn.
Har inte hört talas om dem på senare år - finns de fortfarande?