• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

erfarenhet av reisemobil-discount.de ?

F

F.d. 25406

Guest
Hej,
Är det någon som har erfarenhet av Reisemobil-Zentrum PALMOWSKI GmbH - Deutschlands Nr.1 !!!

Dom verkar ha toppenlåga priser (speciellt på XGO), så att man undrar om det är en hud begraven någonstans.

Vi håller just nu på letar efter en begagnad husbil till familjen, men dessa priser får man en ny husbil till priset av en begagnad.

Mvh Ove

A.Borg

HBK Medlem
Kommun
Partille
HBK-Nr
71
Medlemskap
2025
Sv: erfarenhet av reisemobil-discount.de ?

Vi har varit där och kollat och deras priser är låga.Man skall vara vaken bara så man jämför vilka motoralternativ osv dom erbjuder.Deras bilar är alltid väldigt välutrustade.
Palmowski säljer egentligen Hymer och har denna försäljning i andra lokaler.
Dom finns på två ställen bla Bielefeld.Det är säkert en seriös firma.
Anders.B

Master

HBK Medlem
Kommun
Motala
HBK-Nr
134
Medlemskap
2025

Hej

Jag har handlat av Palmowski och min uppfattning är att de är väldigt seriösa. Affären gick väldigt smidigt.

Dom byggde en ny anläggning för några år sedan och är som Anders.B säger Hymeråterförsäljare.

/Kenneth/

F

F.d. 25406

Guest

ok, det låter bra, skall kolla upp om XGO är ett bra märke!
/Ove

C

CLarsson

Guest

Har varit där. Sa vilken dag jag skulle komma. Säljaren Michael Puhlman hade tagit semester. Den som var där pratade inte engelska. Så jag fick tala med Michael i tel. Frustrerande. Billiga tillbehör, ej auto satellit. Man får vad man betalar för.
Annonserar Magdeburg åkte dit samma gatunamn men de är i Moser en helt annan stad.
Har förlorat förtroendet för dem.
Happy Caraving - Wendt är bättre mycket stor handlare. Bra priser.

F

F.d. 25406

Guest

Hej,

Jag hade också lite kontakt med dom, och jag uppfattade som om deras "lockpriser" och utrustning på hemsidan inte stämde med verkligheten.

Ps, jag köpte en begagnad husbil istället!

Mvh Ove

Toppen