Bosse o Gerd
HBK Medlem
Hur lägga in ny epostadress hos transportstyrelsen
Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Alla kommer inte åt detta, jag har inga möjligheter att ändra något på hemsidan.Så här går det till. Inga konstigheter utan bara att
följa instruktionerna.
För att lägga till eller ändra din e-postadress hos Transportstyrelsen kan du följa dessa steg:
1. Logga in på Mina Sidor hos Transportstyrelsen
- Gå till Transportstyrelsens hemsida.
- Klicka på "Logga in" på deras Mina Sidor-tjänst.
- Logga in med ditt BankID eller annan godkänd e-legitimation.
2. Navigera till personuppgifter
- När du är inloggad, leta efter sektionen för dina personliga uppgifter.
- Där kan du vanligtvis redigera dina kontaktuppgifter, inklusive e-postadress.
3. Uppdatera din e-postadress
- Lägg till eller ändra din e-postadress i det angivna fältet.
- Spara ändringarna.
4. Bekräftelse
- Du kan behöva bekräfta din nya e-postadress via en länk som skickas till din nya adress.
5. Kontakta Transportstyrelsen vid behov
- Om du har problem med att uppdatera din e-postadress kan du kontakta Transportstyrelsens kundtjänst:
- Telefon: 0771-14 15 16 (inom Sverige).
- E-post: Via deras kontaktformulär på hemsidan.
Då undrar jag varför? Du har kanske inget bankID eller liknande som du kan identifiera dig med. Du måste kunna logga in på dina sidor annars kan du inte göra något alls.Alla kommer inte åt detta, jag har inga möjligheter att ändra något på hemsidan.
Jag loggar in med bankid, inga uppgifter finns under personuppgifter,endast information om hur dessa hanteras, jag använder Kivra där får jag räkningar.Då undrar jag varför? Du har kanske inget bankID eller liknande som du kan identifiera dig med. Du måste kunna logga in på dina sidor annars kan du inte göra något alls.
Går inte att göra det du la upp. Och jag är inloggad med bankidSå här går det till. Inga konstigheter utan bara att
följa instruktionerna.
För att lägga till eller ändra din e-postadress hos Transportstyrelsen kan du följa dessa steg:
1. Logga in på Mina Sidor hos Transportstyrelsen
- Gå till Transportstyrelsens hemsida.
- Klicka på "Logga in" på deras Mina Sidor-tjänst.
- Logga in med ditt BankID eller annan godkänd e-legitimation.
2. Navigera till personuppgifter
- När du är inloggad, leta efter sektionen för dina personliga uppgifter.
- Där kan du vanligtvis redigera dina kontaktuppgifter, inklusive e-postadress.
3. Uppdatera din e-postadress
- Lägg till eller ändra din e-postadress i det angivna fältet.
- Spara ändringarna.
4. Bekräftelse
- Du kan behöva bekräfta din nya e-postadress via en länk som skickas till din nya adress.
5. Kontakta Transportstyrelsen vid behov
- Om du har problem med att uppdatera din e-postadress kan du kontakta Transportstyrelsens kundtjänst:
- Telefon: 0771-14 15 16 (inom Sverige).
- E-post: Via deras kontaktformulär på hemsidan.