• Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Enkel städning i husbilen!

Status
Stängd för vidare inlägg.
F

F.d. 22252

Guest
Jag köpte en Swivel sweeper på loppis, batteriet var ganska gammalt men de finns lösa men jag tog isär och bytte till laddbara från Lidl 60kr.
Den är jättebra att städa i små utrymmen tar upp hår och smuts enkelt och tar ingen plats heller, finns fortfarande att köpa nya men det verkar som de håller på att försvinna helt.
Använder den nästan enbart till städning inne eftersom jag går över huset på 10min mattor blir renare än med dammsugare, gjorde rent i bilen igår på ett par minuter tidigare har jag dragit ut en elsladd till parkeringen och använt en vanlig dammsugare eller en laddbar som är väldigt klen.
 

Bilagor

  • 126096417847943223-product-magnify-large.jpg
    126096417847943223-product-magnify-large.jpg
    54,3 KB · Visningar: 54
F

F.d. 50101

Guest
Sv: Enkel städning i husbilen!

Hej
Håller helt med dig vi har också en sådan, både till bilen o hemma. Superbra!!
Gull-Britt
 
F

F.d. 22252

Guest
Sv: Enkel städning i husbilen!

Ellos och Halens har den finns billigare hos klingel men slut där.
Den jag skulle välja verkar inte finnas i sverige den heter maxi och man kan ta bort borstarna enkelt för rengöring för det måste man ibland och det är tråkigt jobb, det som fastnar är trådar och långa hårstrån mest.
 
F

F.d. 22252

Guest
Sv: Enkel städning i husbilen!

Det låter kanske som reklam men jag gillar städapparaten så mycket att jag köpte en till på Tradera nästan oanvänd.
G2 är faktiskt bättre att tömma och väldigt lätt att städa under soffan och sängen med vikbart skaft.
Jag har en sladdlös damsugare för 1000kr som slutade ladda , har en irobot roomba robot, men då måste jag plocka undan en del grejer först.
Tiden jag lägger ner på att plocka undan och bära dammsugare och greja med sladdar är längre än att gå över med swivel.

:D
 
F

F.d. 53358

Guest
Sv: Enkel städning i husbilen!

Hej!
Vi köpte en dammsugare på Jula 300:-. Fördelar:Den suger jättebra och är liten o billig. Nackdelar: Den för ett fruktansvärt oljud, Hörselskydd fordras.
 
F

F.d. 22252

Guest
Sv: Enkel städning i husbilen!

Ja det var nog en sån som jag köpte, fruktansvärt oljud.
Jo den hamnade på tippen efter att den legat till sej ett tag.
 
F

F.d. 29841

Guest
Sv: Enkel städning i husbilen!

Hej
Alla är så "hittpåiga" här på HBK,köper grejor överallt,vi kör med den galma stilen borste.
Borstar ut "skite" på golver ut genom dörren,går bra bara det inte blåser,för då har dammet i ögonen.
En dag för länge sedan stod frun på knä å torka HB golvet med en våt trasa.
Va gjorde hon det för inte vet jag,men hon gjorde det i alla fall.Jag fråga om vi skulle åka skridskor inne för det var på vintern i Mora å -26 grader ute.
/Vidhem
 
F

F.d. 29841

Guest
Sv: Enkel städning i husbilen!

Hej Wizard.
Ja du har så rätt,tror inte du vet hur rätt du har.
Är nu på Björkebo camping, det regnar här och det komm nyss ett Tyskt rengskydd.
/Vidhem
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen