Så du likställer tankning av fordon med byte av fordon inom motorsport, not your cup of tea förstår jag, hahahah...Ungefär lika töntigt som att tanka två gånger per lopp!
Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
Så du likställer tankning av fordon med byte av fordon inom motorsport, not your cup of tea förstår jag, hahahah...Ungefär lika töntigt som att tanka två gånger per lopp!
Intressant nog kan man hitta snarlika uttalanden med 50-60 år på nacken, fast då handlade det om tobaksrökning var skadligt eller inte. Den frågan får man väl anse att "hälsomupparna vann" även om det tog lång tid. Den som lever får kanske se vilken sida som har mest rätt i klimatfrågan.Som sagt, det finns olika uppfattningar.
/M
Intressant nog kan man hitta snarlika uttalanden med 50-60 år på nacken, fast då handlade det om tobaksrökning var skadligt eller inte. Den frågan får man väl anse att "hälsomupparna vann" även om det tog lång tid. Den som lever får kanske se vilken sida som har mest rätt i klimatfrågan.
Vilka formel race tankar man under pågående lopp?Ungefär lika töntigt som att tanka två gånger per lopp!
Samtidigt som man byter däck vid depåstoppen!Vilka formel race tankar man under pågående lopp?
/M
Var sker detta?Samtidigt som man byter däck vid depåstoppen!
Det var ett bra och tydligt inlägg. Tack o lov har inlägget ni svarat på tydligen blivit borttaget. Det finns tydligen gränser för vad man får skriva i det här forumet. Tack för det.Du har nog missat vad Knarrevik skrev i inlägg 479, det är alltså nybilsförsäljningen som skulle förbjudas( så har även jag uppfattat det när man läst om planerna), man kan alltså därefter fortsätta att köra med fossildrift ytterligar ett tjugotal år.
När det gäller ozonskiktet så var det ju ingen bluff, även om det förekom endel räknefel, men med globala krav på förbud mot ozonnedbrytande ämnen och nu börjar det ge effekt.
Vi har ju även haft några mer eller mindre lokala miljöproblem t ex försurning och övergödning i våra recipienter och dessa problem har vi ju faktiskt lyckats att lösa utan att vi innevånare har behövt att offra särskilt mycket. Nu blir det värre med koldioxidutsläppen, det kommer att krävas endel uppoffringar av hela vår jords befolkning och det kommer att krävas svåra regeringsbeslut av varje lands regering.
Det var ett bra och tydligt inlägg. Tack o lov har inlägget ni svarat på tydligen blivit borttaget. Det finns tydligen gränser för vad man får skriva i det här forumet. Tack för det.
Då får du skriva om kontentan i ditt svar. Det är bra information!Ja det var ju bra att inlägget togs bort, det var ju ett och annat fel i det. Då kan ju även mitt inlägg tas bort
Tänkte inte på det, men du har ju citerat det i inlägg 490 så där finns det ju kvarDå får du skriva om kontentan i ditt svar. Det är bra information!
Varför plockas inlägg bort ?? Anmäler ni varandra eller ? Det är väl vuxna människor som skriver här och påstår man saker får man räkna med mothugg , i annat fall är det väl bara att lägga ner den här tråden ??
Har inte sett något här som kan anses så fult att det måste tas bort. Det är många här som för fram rena lögnerna och fantasier , politik men det är tydligen helt ok. Ett gott råd vi startar hellre trådar om hyllplan bredvid diskhon , hur man laddar ett batteri, vilken växel bör man välja i en uppförsbacke om man har en NN-husbil osv på det sättet undviks att trevnaden störs och inga åsiktspoliser behöver rycka in och inte behöver ni rapportera inlägg i lönndom ????
Känner du igen de här, det är väl bra att hålla sig till och om det inte sker ryker inlägget.Varför plockas inlägg bort ?? Anmäler ni varandra eller ? Det är väl vuxna människor som skriver här och påstår man saker får man räkna med mothugg , i annat fall är det väl bara att lägga ner den här tråden ??
Har inte sett något här som kan anses så fult att det måste tas bort. Det är många här som för fram rena lögnerna och fantasier , politik men det är tydligen helt ok. Ett gott råd vi startar hellre trådar om hyllplan bredvid diskhon , hur man laddar ett batteri, vilken växel bör man välja i en uppförsbacke om man har en NN-husbil osv på det sättet undviks att trevnaden störs och inga åsiktspoliser behöver rycka in och inte behöver ni rapportera inlägg i lönndom ????
Det är nyförsäljning av fossildrivna fordon som har en bortre gräns 2030, många tror att det blir ett totalt förbud även för gamla fordon.
Så den som köper en ny bil 2029 får nyttjandeförbud efter ett år ?????
Såhär var tidsordningen!
Mitt svar som anmäldes och blev raderat.
Bettan och Bertil svar till mig: Du har nog missat vad Knarrevik skrev i inlägg 479, det är alltså nybilsförsäljningen som skulle förbjudas( så har även jag uppfattat det när man läst om planerna), man kan alltså därefter fortsätta att köra med fossildrift ytterligar ett tjugotal år.
Med andra ord så fabriceras det precis hur som helst i den här tråden.
Måste tillägga en sak till eftersom Bertil påstår att jag skrev bluff om ozonskiktet, det gjorde jag inte, det är hans ord, precis som när han påstår att Knarrvik aldrig har skrivit detta: "många tror att det blir ett totalt förbud även för gamla fordon." Som bevisligen står högst upp i detta inlägg av Knarrvik.