Bonzo
FD HBK Medlem
Jag försökte få igång den bärbara redan i Grebbestad för att tacka och även lägga in några bilder. Det fungerade inte, datorn bara slocknade. På söndagen efter den trevliga träffen åkte vi till Dalarna i en vecka. Jag testade varje gång jag kom åt 220 volt med samma resultat, f--skapet slocknade (alltså datorn). När vi kom hem ikväll sa jag till Kerstin att jag prövar om den funkar hemma annars får jag lämna in den. Blev glad när den startade och fungerade fram tills att jag skulle se på bilder från räkfrossan, då slocknade den igen. När jag säger slocknar så gör den det och startar om från början igen.
Jag vet inte vad som har hände sedan för nu har den fungerat i 1 timme. Vi får se om detta meddelande kommer fram.
Vi vill tacka Marie och Rolf för den fantastigt fina helgen i Grebbestad, ni har gjort ett kanonjobb! Att ni prickade in rätt väderhelg var ju också bonus. Tusen tack från oss i Onsala.
Nu skall vi se om det går att få in några bilder.
Kamratliga hälsningar från Kerstin, Sven-Åke o Bonzo
P.S Kommer det inte med några bilder kanske någon kan hjälpa mig. D.S
Jag vet inte vad som har hände sedan för nu har den fungerat i 1 timme. Vi får se om detta meddelande kommer fram.
Vi vill tacka Marie och Rolf för den fantastigt fina helgen i Grebbestad, ni har gjort ett kanonjobb! Att ni prickade in rätt väderhelg var ju också bonus. Tusen tack från oss i Onsala.
Nu skall vi se om det går att få in några bilder.
Kamratliga hälsningar från Kerstin, Sven-Åke o Bonzo
P.S Kommer det inte med några bilder kanske någon kan hjälpa mig. D.S