• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

En vecka till ..

F

F.d. 839

Guest
Till alla,

Efter vad jag har läst så väntar rätt så många att bli full medlem tills Jan 2008. Det skulle kunna innebära att det kommer att bli en översvämning i kassa ;). Detta ger Husbilsklubbens styrelsen nya möjligheter att knyta nya kontakter som i sin tur (kanske) kan ge rabatter med verkstäder eller annat vilket vi alla för eller senare kan få nytta utav.
Undrar hur många det kommer att bli ?;)

F

F.d. 839

Guest
Sv: En vecka till ..

Ingela & Kenth,
Det skulle sitta gott det, men det får gärna bli mera :holly-1-icon:

Våran kassör Gert på väg till Belgien har fått (motor dynamo) generator problem i Bremen, som han skrev själv kommer han att klara sig till mig på egen hand ifall han inte någon verkstad. Nu i dessa dagar blir det inte lätt att hitta nån vänlig själ som är villig att jobba på Julafton :holly-2-icon:

F

F.d. 839

Guest

Kölis,

Problemet med Gert bil är löst. På Wildeshausen parkeringsplats strax Syd om Bremen kontaktade Gert ADAC, dom kom genast på platsen och konstaterade att det var kolsatsen i generator som hade hängt sig. Nu är allt under kontroll och dom ska vara i Belgien imorgon (Juldagen) :holly-1-icon:

F

F.d. 58547

Guest

Jag tror det blir mer 150

Senast redigerad av en moderator:
F

F.d. 58547

Guest

Jag tror faktiskt att det blir en hel del nya HBK are.

Senast redigerad av en moderator:
F

F.d. 3232

Guest

:santa-4-icon: Hej Ragge och Belgien vi tror det blir 222 st nya medlemmar till nyår.Hälsningar från HBK 12, 14, 17. i småland:santa-4-icon: :santa-4-icon: :santa-4-icon:

F

F.d. 58547

Guest

Hej Bacillen hur har ni det?Lugnt o skönt jag ska nog göra som ni nästa år.Ha det bra och hälsa alla./susanne:snowman-2-icon:

F

F.d. 839

Guest

Bacillen,

Detta vore ett astronomisk rekord, hoppas du har rätt ingen skulle vara gladare än jag. Nu är det många som tror att jag har andelar i Husklubben men så är ej fallet :holly-1-icon: bara ett interesse, att Husklubben står stabilare på sina ben och har mera möjligheter att argumentera bättre med andra i samma branch. Jag håller tummerna :holly-1-icon:

F

F.d. 6238

Guest

Roland, om du menar, HUR Många medlemmar det strömmar till i Jan - 08 så blir det
322 nya betalande.

Skall bli roligt att få läsa Kingens rapport den 1 feb. 2008, hälsar kurt.

God fortsättning på Er vänner.

:holly-3-icon: :holly-3-icon: :holly-3-icon: :holly-3-icon: :singing-icon: :singing-icon: :singing-icon: :singing-icon: :holly-1-icon: :holly-1-icon: :holly-1-icon: :holly-1-icon:

F

F.d. 4879

Guest

Det tillkommer alltid nya medlemmar vid års skiftet i alla klubbar, kommer säkerligen att tillkomma en 100-200 här med. Den stora frågan är alltid hur många som frånfaller också. Vi kommer att vara med, den saken är klar men det ska bli spännande och se vad Peder kommer att visa för siffror i början av februari.

F

F.d. 839

Guest

.. Den stora frågan är alltid hur många som frånfaller

Kölis 75,

Egentligen tror (hoppas) jag inte så mycket på att det blir många som inte förnyar sitt medlemskap. Jag har redan betalat t.o.m December 2009 så jag klarar mig tag inga risker :holly-1-icon:

Toppen