• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

En undran

Bettis12

FD HBK Medlem
Kommun
Partille
HBK-Nr
14011
Medlemskap
2023
Hej jag är ju ganska ny här så jag har väl inte koll på allt men ibland när jag "följer" någon tråd så rätt vad det är står det Flyttad! vart då???? jag letar och letar men hittar den inte igen :-( varför kan det inte stå vart den är flyttad?? hur hittar jag de som är flyttade??

Håkan

HBK Hedersmedlem
Admin medlem
Kommun
Tomelilla
HBK-Nr
1
Medlemskap
2049
Sv: En undran

Du klickar bara på länken efter Flyttad: så kommer du till tråden.
Att trådar flyttas är för att vi försöker hålla ämnen inom samma områden i egna forum så det ska vara lättare att hitta information.

Bettis12

FD HBK Medlem
Kommun
Partille
HBK-Nr
14011
Medlemskap
2023

Du klickar bara på länken efter Flyttad: så kommer du till tråden.
Att trådar flyttas är för att vi försöker hålla ämnen inom samma områden i egna forum så det ska vara lättare att hitta information.
Jaha så enkelt var det alltså :msn_embarrassed:!!! tack för hjälpen då behöver jag inte leta som en galning längre och det är ju bra att dom ligger i rätt forum, tack.

Kaehne4363

HBK Medlem
Kommun
Danmark
HBK-Nr
11694
Medlemskap
2027

Husk:

Hvis der er en tråd som du er specielt interesseret i, så kan du i fanen: Ämnesverktyg finde linien: Prenumerera på det har emnet.

Så kan du vælge at modtage en e-mail når nogen skriver indlæg i tråden.

Toppen