• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

EN TRVLIG HELG HBK369

F

F.d. 55350

Guest
DET HAR VARIT EN TREVLIG HELG OCH DET VA GOTT MED MACKAN OCH NI FÅR HA DET BRA SÅ SES VI SNART IGEN HOPPAS VI FRÅN FAM NIELSEN:mat::mat::mat::dog::cat::blabla::blabla:

F

F.d. 10627

Guest
Sv: EN TRVLIG HELG HBK369

snälla, undvik att skriva med capslock påslaget

F

F.d. 55256

Guest

snälla, undvik att skriva med capslock påslaget
Kanske på sin plats att nämna att "nettiketten" (nätetiken) anser att om man skriver med stora bokstäver står man och skriker högljutt/är arg över något.
Annars tycker jag att det kvittar hur/var man skriver. Huvudsaken är att budskapet går fram. Hoppas att alla som känner för det skriver inlägg, utan våra inlägg dör sajten. Stavning och satsbyggnad, hänsyftningar spelar inte så stor roll. SKRIV, SKRIV. Nu skrek jag ut mitt budskap i etern.
M.V.H Ove.G :D:D:D:D:D:D:D:D

Farmor Anita

FD HBK Medlem
Kommun
Klippan
HBK-Nr
369
Medlemskap
2021

Till bredbandsbanditen och Pentti.Snälla ni det är väl viktigt att alla vågar skriva. Vår yngste son har dyslexi och han är absolut inte ensam om detta. Får man jämt mothugg då man försöker att skriva så slutar man snart. Stå på er alla även om ni kanske har svårt att skriva. Jag vet att ni har så mycket som vi andra inte har. Tack Henrik och Carina för en trevlig helg.

Michael Johansson

HBK Webb
Admin medlem
Kommun
Nybro
HBK-Nr
663
Medlemskap
2025

Två inlägg har raderats eftersom de utgjorde påhopp på medlemmar.

Om det är så att bredbandsbandit menar att man inte bör skriva med versaler eftersom detta i allmänhet uppfattas som att skribenten skriker för full hals så är det riktigt. Men vi måste acceptera att alla inte är bevandrade i Netikett och några personliga påhopp tolereras inte.

F

F.d. 50036

Guest

Två inlägg har raderats eftersom de utgjorde påhopp på medlemmar.

Om det är så att bredbandsbandit menar att man inte bör skriva med versaler eftersom detta i allmänhet uppfattas som att skribenten skriker för full hals så är det riktigt. Men vi måste acceptera att alla inte är bevandrade i Netikett och några personliga påhopp tolereras inte.

Hej Michael

Radera frimodigt alla påhopp och tjafs om stavfel, satsfel och fel som påtalas som inte ens finns. Om jag fattat det hela rätt så är husbilsklubben till för att ha roligt och har folk inget annat för sig än sitta och peta runt i bokstäver som kommit på sniskan så RADERA INLÄGGET och jag tycker inte det behöver komenteras en gång.

mvh Torbjörn

PS Tack till alla er som jobbar med detta jag vet vilket jobb ni lägger ner och så ser vi i familjen framemot High Caparral det blir första träffen för oss trots att vi varit medlemmar länge. DS:):):):):):):):):):):):)

Toppen