• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

En stor eloge till PMR gruppen

Bonzo

FD HBK Medlem
Kommun
Kungsbacka
HBK-Nr
430
Medlemskap
2023
Jag vill framföra ett ett stort tack till det fina arbetet ni gjort avs. PRM. Jag har tidigare känt mig så här:confused::confused::confused: inför vad jag skall välja o.s.v. Nu är allt solklart för mig, jag vet vilken apparat jag skall välja och har skrivit ut era sammanställningar om hanteringen.

Hoppas det blir succé under årsmötesträffen.

Bonzos husse

Bonzo

FD HBK Medlem
Kommun
Kungsbacka
HBK-Nr
430
Medlemskap
2023
Sv: En stor eloge till PMR gruppen

Nu har vi varit på Kjell & Company i Allum (Köpcenter i Partille utanför Göteborg) och köpt en Topcom 9100 för 790 kr. Jag har jagat den här modellen på Teknikmagasinet i olika städer vi passerat. Den verkar vara slut överallt.

Ett tips till medlemmar i GBG-området är att åka till K&C i Allum. Affären öppnade i januari 08 så den är inte känd ännu. Dom har gott om apparater i lager.

Nu skall det bli spännande och se hur det funkar i verkligheten. Jag har i alla fall fått igång dom och ställt in 6-11. I påskhelgen får vi väl träna upp oss i Älghult.

Sven-Åke

F

F.d. 4754

Guest
Sv: En stor eloge till PMR gruppen

Hej.

Nu kan Du ändra i din profil och lägga till ditt radioinnehav.
Detta är naturligtvis helt frivilligt men kan vara ett bra sätt att tala om för andra att man har radio "ombord på husbilen"...

Välj Snabblänkar i menyraden.
Välj redigera profil och rätt långt ner på sidan hittar ni Radioinnehav.
Ange vilken eller vilka radioinnehav Ni har i husbilen.
Det finns 3 kryssrutor och man kan ha mer än ett radioinnehav.

När radioinnehavet är ifyllt syns det i Er egen profil.
Profilen hittar ni genom att klicka på Snabblänkar i menyraden därefter valet Min profil.
Klicka på ert radioinnehav och Ni ser alla andra klubbmedlemmar som också har samma typ av radioinnehav.

Hälsningar
Knausen

Toppen