• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

En rolig händelse

F

F.d. 23555

Guest
Igår hände en rolig händelse.
Jag har nyligen betalt mitt medlemsskap och igår så fick jag mitt medlemskort och skylt mm med posten. Nästan samtidigt som jag öppnar posten ringer de från Östgöta camping och säger att våran nya Husbil är färdig för leverans. Så på onsdag nästa vecka bär det av till Mantorp för att hämta våran första Husbil.

:wub:

Per & Camilla

HBK Medlem
Kommun
Gnosjö
HBK-Nr
833
Medlemskap
2024
Sv: En rolig händelse

Grattis till er husbil, det är en härlig känsla som man väl kommer ihåg (även om det inte var så länge sen för oss).

Dessutom, hjärtligt välkomna till den bästa husbilsklubben med de bästa medlemmarna....:yes::yes::yes:

Mvh Per

Ragge 358

FD HBK Medlem
Kommun
Jönköping
HBK-Nr
358
Medlemskap
2021

Visst är det spännande med ny husbil vår var ioför sig inte ny alltså en bosse larsson = nygammal men för oss var den ny.Hoppas att ni kommer trivas i klubben också,ja vi är ju nästan grannar.Hoppas vi syns någon gång./susanne:)

Ingmarie & Bernt

HBK Medlem
Kommun
Karlskrona
HBK-Nr
1634
Medlemskap
2026

Grattis till er nya husbil, ja det är en skön känsla. Vi köpte vår första husbil i sept. -07 och vi är också nya medlemmar

F

Fireman

Guest

:msn_flower:Grattis till nya husbilen hoppas vi syns på vägarna och rastplatserna i sommar:dog:

//Fireman

F

F.d. 23555

Guest

Hej Fireman
Vi lär väl även synas på gatan hemma och kanske ta en tur tillsammans när eran husbil kommer.
Kanske redan en fika på Onsdag i nya husbilen på våran garageifart.
Hälsningar Pågen

Toppen