• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

En modern lyx vagabond, när jag reser.

F

F.d. 55451

Guest
Min ålder och erfarenhet säger mig:

Som livet är en resa och det handlar inte om först kommer till döden, så det är att resa med husbil.
Njut livet - njuta av resan.

Bobiler är främst avsedd för resor, mindre for "satellit-köring" fram och tillbaka - A till B och retur.
Jag reser alltid med mig rese-hemmet.

En modern lyx vagabond, när jag reser.

:)

WillyPe

FD HBK Medlem
Kommun
Karlstad
HBK-Nr
2029
Medlemskap
2023
Sv: En modern lyx vagabond, när jag reser.

Jag tror att vi människor har nomadlivet i generna sedan urminnes tider. De flesta längtar ju efter att få resa och se sig omkring. :cool:

Och när man reser så lever man i nuet istället för att bara tänka på det som varit och det som ska komma. Det som har varit är ju passerat och borta och det som ska komma finns inte ännu. Vi mår bra av att vara kvar i nuet istället för att fly från det och bara tänka på det som hänt och som kan hända. :)

F

F.d. 25270

Guest
Sv: En modern lyx vagabond, när jag reser.

Mycket bra formulerat WillyPe !

Att resa är att fly till nuet !

Mvh
Harry Hymer

Toppen