• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

En liten berättelse...

TeknikLasse

HBK Medlem
Kommun
Mora
HBK-Nr
3335
Medlemskap
2025
Efter 10dagar i Göteborg känns det nu skönt att snart få rulla vidare.

Jag är en av de som har möjligheten att jobba och leva sida vid sida med en fantastisk livskamrat, TACK EMMA!

Livet är en resa, vår senaste resa blev en resa till Göteborg där vi jobbat på båtmässan, som vanligt tar vi Flairen där allt har sin plats.

Det är alltid samma härliga känsla att bära ut det sista till husbilen och låsa bakom sig, det blir som ett lugn där endast väg och natur tar sig förbi vårt stora panoramafönster.

Vi reste den 3/2 efter en lyckad avslutning med vår buggkurs, vi stannade halvvägs mot Göteborg där vi sov.

Efter grötfrukost den 4/2 fortsatt vi mot Göteborg, vi letade oss fram till garaget under mässan som ligger mittemot Liseberg.

Inne i garaget på mässan står en husbil med en HBK-dekal, trevligt!

Efter att vi byggt upp vår monter och sett att allt fungerade som det skulle tog vi Flairen till Lisebergs Camping, lugnet sprider sig i kroppen, känslan ni alla känner till... att kliva in i värmen i husbilen där man kan luta sig tillbaka och bara stänga av allt!

Emma hon är en klippa, hon ser till så jag mår bra på alla vis. Helt plötsligt kommer en stunds nackmassage eller en kopp te eller lite trevliga ord som får en att må så där lite extra bra!! Tack Emma!

Nu sitter jag här på mässan och det är ca 6 timmar kvar, det har varit en bra mässa där vi också fått träffa många från HBK! Häftigt!!

Att stå på mässa i 10 dagar är för mig några dagar för länge, klart att det är roligt men också påfrestande för rygg och ben.

Ibland undrar jag varför jag skriver... Hm... om jag bara kan gör en person glad genom att berätta lite om hur vi har det när vi lever på vårt vis är det mycket värt, jag känner mig också lite tillfredställd av att få "skriva av mig" och det är såklart skönt.

Till sist vill jag skänka värdens största tanke om kärlek till mina barn och Emma på Alla Hjärtans Dag, jag älskar er!

Ha det nu fint där ute och lev som om alla dagar vore den sista!!

Kram på er.

Toppen