J
Jarn
Guest
En konstig dag för mig idag......
-Inte för att det är måndag
-Inte för att jag igår kom hem efter en veckas semester med barn och barnbarn i det mycket varma Turkiet
-Inte för att det är 40 –årig bröllopsdag idag
Nej, det är för att jag idag inte längre behövde gå till jobbet.
Efter nästan 38 år på ett stort amerikanskt IT bolag så har jag fått ett litet bidrag för att gå hemma tills jag fyller 65 dvs om 2, 5 år.
Känns konstigt när kalendern är tom och mailboxen likadan och mobilen tystnat.
Då hustrun jobbar några år till och dessutom mycket på kvällar och helger, så är husbilen avställd och står nu i ladan.
Får väl åka och krama om den lite då o då...
Så nu får det bli mer tid för familj o barnbarn samt lite småresor till Nordtyskland på gasthaus.
Får också mer tid för att ge gratis konsultation till fler HBKvänner om importfrågor.
Ni som vill nå mig, kolla min profil, finns även länk till min hemsida där.
Jag tänkte också att åka och hälsa på lite HBK folk som jag tycker verkar intressanta att träffa när man läser deras inlägg.
Så jag ringer innan och köper kaffebröd med mig, hoppas det är Ok.
Så vi kanske träffas framöver... vem vet.
-Inte för att det är måndag
-Inte för att jag igår kom hem efter en veckas semester med barn och barnbarn i det mycket varma Turkiet
-Inte för att det är 40 –årig bröllopsdag idag
Nej, det är för att jag idag inte längre behövde gå till jobbet.
Efter nästan 38 år på ett stort amerikanskt IT bolag så har jag fått ett litet bidrag för att gå hemma tills jag fyller 65 dvs om 2, 5 år.
Känns konstigt när kalendern är tom och mailboxen likadan och mobilen tystnat.
Då hustrun jobbar några år till och dessutom mycket på kvällar och helger, så är husbilen avställd och står nu i ladan.
Får väl åka och krama om den lite då o då...
Så nu får det bli mer tid för familj o barnbarn samt lite småresor till Nordtyskland på gasthaus.
Får också mer tid för att ge gratis konsultation till fler HBKvänner om importfrågor.
Ni som vill nå mig, kolla min profil, finns även länk till min hemsida där.
Jag tänkte också att åka och hälsa på lite HBK folk som jag tycker verkar intressanta att träffa när man läser deras inlägg.
Så jag ringer innan och köper kaffebröd med mig, hoppas det är Ok.
Så vi kanske träffas framöver... vem vet.