• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

En kommun som sett framtiden kanske?

Tommy-59

HBK Medlem
Kommun
Nässjö
HBK-Nr
2475
Medlemskap
2025
Sv: En kommun som sett framtiden kanske?

Man kanske skulle kopiera artikeln och skicka in den till kommunen.

Jag håller på med Nässjö, vi får se om det händer något.

Det verkar som att ganska många kommuner har någon som kallas Destinations & turistutvecklare, och dessa kan vara intressant att prata med.

//Tommy

Senast ändrad:

Jeepkungen

HBK Medlem
Kommun
Gnosjö
HBK-Nr
4441
Medlemskap
2025

Vi ligger i framkant här nere i GGVV regionen (Gnosjö, Gislaved, Vaggeryd, Värnamo ) .
Gnosjö började med att anvisa kommunal ställplats i Gnosjö och Hillerstorp, ett halvår senare öppnade Gislaved sin och nu är Värnamo också på gång.
Hoppas fler kommuner hakar på tåget :).

Eila & Pentti

HBK Medlem
Kommun
Tranemo
HBK-Nr
4285
Medlemskap
2026

Vi ligger i framkant här nere i GGVV regionen (Gnosjö, Gislaved, Vaggeryd, Värnamo ) .
Gnosjö började med att anvisa kommunal ställplats i Gnosjö och Hillerstorp, ett halvår senare öppnade Gislaved sin och nu är Värnamo också på gång.
Hoppas fler kommuner hakar på tåget :).

Vi stod på Gislaveds Ställplats i Januari, då det var som kallast.
Toan hade frusit, papperskorgarna fulla, ett litet elelement som var avslagen.

Jag satte på den, hoppas att den fick vara på så att inte rören och toastolen frös sönder.

T

Teddi

Guest

fantastiskt harvar,,ock götene kommun ligger intill,,hoppas bara att folk lägger in dessa nya platser

ack så viktigt,,ja bugar,,:D

Toppen