• Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

En kille som behöver hjälp.

F

F.d. 10115

Guest
En kille som behövde råd skrev följade:

Jag behöver råd gällande ett beslut som kan komma att förändra min framtid....

Jag har under en längre tid misstänkt att min tjej är otrogen. Flera tecken, mobilen ringer och hon lägger på, någon ringer ofta och lägger på luren etc. Hon är ute med "tjejerna" ofta och när jag frågar vilka så är det alltid någon från jobbet som jag inte har kontakt med.


För ett par dagar sen plockade jag upp hennes mobil bara för att se vad klockan var och då blev hon helt tokig, hon skrek att jag skulle ge fan i hennes mobil och att jag snokade.

Hursomhelst så har jag inte konfronterat henne än. Jag tror att innerst inne ville jag inte veta sanningen men igår kväll bestämde jag mig för att kolla upp henne. Jag bestämde mig för att gömma mig bakom min bil för att få en block över hela gatan och se vilken bil hon kom ut ur. Det var medans jag hukade mig bakom bilen som jag såg att jag hade rost i hela bakre hjulhuset.

Hur hade ni gjort? Fixat rosten själv eller lämnat in bilen på verkstad?

Jag läste denna förfrågan innan idag och tycker också att det är tråkigt med rost:)
 
Senast redigerad av en moderator:
F

F.d. 4380

Guest
Sv: En kille som behöver hjälp.

Ja du,försvinner kvinnan så måste man ju såklart fixa det själv..........:snowman-2-icon:
 

pannor

HBK Medlem
Inlägg
336
Kommun
Göteborg
HBK-Nr
2799
Medlemskap
2024
Sv: En kille som behöver hjälp.

Hej
Ja detta har ju stöts å plötts i många spalter,lag själv å även mer rutinerade bilskojare brukar använda ekonomiplåt(om det finns till modelen) och helt enkelt poppnita dit eländet samt använda underredsmassa mellan plitarna,förlåt plåtarna ska det va.Det går så länge det inte är bärande konstruktion.Svetsa lär man bara överlämna till proffs
 
F

F.d. 16087

Guest
Sv: En kille som behöver hjälp.

Godkänd!!! Ett råd skaffa ny käring gammal och så ful som möjligt, henne får du ha i fred. Gammal kärlek rostar inte.
MVH. GOD JUL Gunnar
 
F

F.d. 10115

Guest
Sv: En kille som behöver hjälp.

Problemet gällde ju inte kärringen utan hur han skulle göra med rosten på bilen:santa-3-icon:
 
F

F.d. 16087

Guest
Sv: En kille som behöver hjälp.

Aj fan, tängte inte på det.
MVH. Gunnar
 
Toppen