• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

En keps kanske??

F

F.d. 15874

Guest
Hej alla HBK.
jag satt och funderade på en sak,vi har ju fina märken och nummer på våra bilar,
skulle vi inte kunna få någon att tillverka likadana cepsar med husbilsklubbes logga fram.

en keps kommer ju alltid till pass när det är varmt,så varför inte göra sådana för dom som vill ha,jag tror att det är många som skull vilja ha sådana,faktiskt så skulle det de ganska så fint ut t ex när man sitter ute på någon uteservering,eller ha på sej i allra störstaallmänhet.
Tex en vit keps med det blågula emblemet husbilsklubben.se

//Per HBK891

F

F.d. 15874

Guest
Sv: En keps kanske??

Hejsan mitt inatten,
jo, det finns ju många olika färger man kan ha keps i. Hade varit roligt om detta skulle kunna fungera att genomföra på något sätt?! Själv hade jag idén men vet tyvärr inte mkt mer än så, kanske någon annan vet hur och om det är möjligt.

Ps, men vit keps är ändå min favorit ;)

//Per HBK 891

Senast redigerad av en moderator:
F

F.d. 839

Guest

Per,

Ett mycket uppskatad item på sommaren, jag skulle gärna vilja ha ett sådant. Tänk vad synlig man skulle vara på varuhus - bensinstationer - på en promenad genom stan - utomlands osv ... ;)

H

hianders

Guest

Oavsett att detta har diskuterats tidigare så är det bra att det tas upp igen, även idén med en ev kommande web-shop. Hoppas det blir verklighet :)

Jag har sett folk i klubben med vindjackor och med ex vis en loga fr husbilsfirman. Tänk er en vindjacka med HBK-loga, liten fram och en lite större på ryggen. Så snyggt! Svart, vit el marinblå.

fru hianders/Inger

Maja

HBK Medlem
Kommun
Arvika
HBK-Nr
215
Medlemskap
2025

och jag vill fortfarande köpa ett par HBK-pins! Det tror jag på som info-spridning alla de dagar vi inte är på rull med bilen!

Brittis

HBK Medlem
Kommun
Smedjebacken
HBK-Nr
455
Medlemskap
2025

Hej , mina ungdomar har önskat att det skulle vilja ha en T-shirt med loggan på ! Sen kanske det kan vara upp till varje medlem att avgöra om den önskar en T-shirt eller keps med loggan på ? Som sakt det tål att tänkas på tycker jag .:yes:Mvh

Toppen