• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

En helt vanlig helg...

Monaco

HBK Medlem
Kommun
Västerås
HBK-Nr
6560
Medlemskap
2025
När vi körde in sliden för besiktning så gick det hål på en av slangarna till värmesystemet... så gissa vad vi gjort idag.... men nu är det tätt igen. Kan det vara så att åldern tar ut sin rätt? Vårat lilla monster, som vi älskar! Dessutom mitt i röran så såg jag att det har varit HBK:are här på campingen i helgen men tyvärr så var det inte läge att gå ut och hälsa eftersom det var glykolläck lite här och var :-( Sånt är livet och så passerar en helg fort...... Hoppas ni som var i Västerås hade en trevlig helg även om vädergudarna inte riktigt var med oss.

Brittis

HBK Medlem
Kommun
Smedjebacken
HBK-Nr
455
Medlemskap
2025
Sv: En helt vanlig helg...

Ja vi hade en härlig helg fast inte vädret var med oss :dog:men man har ju varmt och skönt i husbilen :dog:.

Senast ändrad:

Monaco

HBK Medlem
Kommun
Västerås
HBK-Nr
6560
Medlemskap
2025

Hej, nej det gjorde vi inte för jag har inte varit in i köket under helgen, måste ha varit Therese om det var någon som kom från en buss. Men förhoppningsvis nästa gång. Karin

Brittis

HBK Medlem
Kommun
Smedjebacken
HBK-Nr
455
Medlemskap
2025

Ok då vet jag det var en fin camping :dog:vi hade lite problem att ta oss loss :dog:men det gick till slut :dog:.

Toppen