• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

En gång till

Eva & Hasse 9

HBK Medlem
Kommun
Mark
HBK-Nr
9
Medlemskap
2026
Vi var i går hos vår husbilsförsäljare för att snacka larm och lås. Nu, äntligen så skulle detta ske, tyvärr något för sent. Eftersom vi inte var på Elmia så var vi ju lite nyfikna på dom nya bilarna. Oj, så fina dom är. Köket blev jag speciellt förtjust i. Hasse föll för motorn samt inredningen i garaget. Vi bägge föll för helheten både utvändigt och invändigt. Och långbäddarna!

Men det var larm och lås till vår nuvarande husbil vi skulle ha.

Vi begärde i alla fall en offert på bilen vi förälskat oss i. Det kom några timmar senare på mejlen och summan vi skulle betala i mellanskillnad låg under vad vi hade räknat med!!

Larm och lås har vi nu beställt till vår nya Dethleffs Esprit H7910, 2008, som förhoppningsvis levereras till oss i feb./ mars 2008.

Vad f-n har vi gjort, nu igen. Tja, vi ska inte vara rikast på när vi ligger under jorden.

Nu är det bara längtan och väntan, den som väntar på nåt gott väntar alltid för länge. Jag tror att vi är många som går i väntans tider över vintern.
:wub: :rolleyes:
Eva & Hasse

F

F.d. 14038

Guest
Sv: En gång till

grattis till nya bilen, ni gör som min svärmor hon skulle köpa nya torkarblad men byte bil istället. Helt rätt tänkt, lev nu imorgon kan vara för sent.
Det är nu ni ska njuta av livet tillsammans så som ni vill.
Hälsar Laika.:wink: :wink: :wink: :wink: :yes: :yes: :yes:

K

kiakenta 155

Guest

kul kul!!! ;) ;)
Vi tycker att ni gör som man ska, man känner vad som känns bäst för än själv!!!
Lycka till med den nya bilen!!!:rolleyes: :rolleyes:

Håkan

HBK Hedersmedlem
Admin medlem
Kommun
Tomelilla
HBK-Nr
1
Medlemskap
2049

Ja, det är farligt (för plånboken) men härligt (för välbefinnandet) att åka till en husbilshandlare. I7910 är det väl eller? den med långbäddar förmodar jag.

Blev det en automat ;) ;)

Thomas och Lena

FD HBK Medlem
Kommun
Uddevalla
HBK-Nr
489
Medlemskap
2023

:music-icon: Grattis till nya bilen:music-icon:

Jag har sagt det flera gånger tidigare.
Det är farligt (för plånboken)att åka till husbilshandlare!!:twitcy:

Nej, skämt åsido, ni gör helt rätt. Varför vänta på att göra något när man kan göra det idag:D .
Nu går väl läkandet av foten dubbelt så fort och lätt.:spinny:

/Thomas

F

F.d. 4879

Guest

Grattis till den nya bilen! Men den bilen ni har ser ju även den ny ut ju... Ja, man lever bara en gång och livet går inte i repris, ni har handlat helt rätt.

Kia och Göran

H

hianders

Guest

Grattis från oss också HBK 145 samt Grabbarna Grus!!! Långbäddar har vi också och vi sover så gott i våran Adde. Eftersom vi köpt två bilar på två år så behåller vi nog Adde några år framåt. Men, man vet aldrig! Trevliga husbilsförsäljare är ett farligt släkte :)))

HBK 145 Inger & Hasse:wink:

F

F.d. 6238

Guest

Grattis Eva o Hasse ni gör helt rätt.

Det är nu livet går, inte i morgon. Hls monica o kurt

:music-icon: :music-icon: :music-icon: :music-icon: Efter 9 mån. slut kom en liten husbil ut, med C-kort

:music-icon: :music-icon: :music-icon: :music-icon: ;) ;) ;) ;) :D :D :D :D

K & P Express

HBK Medlem
Kommun
Göteborg
HBK-Nr
856
Medlemskap
2025

Hej på er... vi har oxå varit hos vår husbilsförsäljare som är samma och beställt samma som er...underbart.. och vad vacker den är...nu får gärna vintern gå fort ..

vänligen K & P Express Kicki & Pertti samt Boss

Kommun
Norrtälje
HBK-Nr
826
Medlemskap
2026

Det blir dyrt att besöka husbilshandlaren. Vi var på Forsbergs och skulle göra täthetsgarantin. Under väntetiden "blev vi med ny bil" men slapp därmed att betala täthetstesten.
Lycka till med ert nyförvärv.
Anne-Louise o Jonny 826

Toppen