Eva & Hasse 9
HBK Medlem
Vi var i går hos vår husbilsförsäljare för att snacka larm och lås. Nu, äntligen så skulle detta ske, tyvärr något för sent. Eftersom vi inte var på Elmia så var vi ju lite nyfikna på dom nya bilarna. Oj, så fina dom är. Köket blev jag speciellt förtjust i. Hasse föll för motorn samt inredningen i garaget. Vi bägge föll för helheten både utvändigt och invändigt. Och långbäddarna!
Men det var larm och lås till vår nuvarande husbil vi skulle ha.
Vi begärde i alla fall en offert på bilen vi förälskat oss i. Det kom några timmar senare på mejlen och summan vi skulle betala i mellanskillnad låg under vad vi hade räknat med!!
Larm och lås har vi nu beställt till vår nya Dethleffs Esprit H7910, 2008, som förhoppningsvis levereras till oss i feb./ mars 2008.
Vad f-n har vi gjort, nu igen. Tja, vi ska inte vara rikast på när vi ligger under jorden.
Nu är det bara längtan och väntan, den som väntar på nåt gott väntar alltid för länge. Jag tror att vi är många som går i väntans tider över vintern.
Eva & Hasse
Men det var larm och lås till vår nuvarande husbil vi skulle ha.
Vi begärde i alla fall en offert på bilen vi förälskat oss i. Det kom några timmar senare på mejlen och summan vi skulle betala i mellanskillnad låg under vad vi hade räknat med!!
Larm och lås har vi nu beställt till vår nya Dethleffs Esprit H7910, 2008, som förhoppningsvis levereras till oss i feb./ mars 2008.
Vad f-n har vi gjort, nu igen. Tja, vi ska inte vara rikast på när vi ligger under jorden.
Nu är det bara längtan och väntan, den som väntar på nåt gott väntar alltid för länge. Jag tror att vi är många som går i väntans tider över vintern.
Eva & Hasse