• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

En fråga

F

F.d. 2577

Guest
Sv: En fråga

Om man går in på HBK´s hemsida och väljer "Medlemslista" i rubriken. På denna sida väljer man "sök medlem" uppe till höger och vidare "avancerad sökning". Välj här att fylla i rutan "Medlemskap" med 2009, för innevarande år. Gå ner på sidan och klicka på "sök nu". Här finns alla betalande uppe till höger.
Leffe

Senast redigerad av en moderator:
F

F.d. 3314

Guest

Den siffran tycker tycker jag har stått stilla länge nu, fast det har kommit nya medlemmar hela tiden.

Om man söker i medlemslistan så får man medlemmar för

2009 - 2806 stycken
2010 - 44 st
2011 - 3 st
2012 - 0
2013 - 1 st

vilket skulle göra 2854 medlemmar.

Men det kanske finns fler medlemmar som man får söka fram på annat sätt?

Ha're gött! / Yvonne

Kingen

HBK Medlem
Kommun
Färgelanda
HBK-Nr
2
Medlemskap
2025

Då det fortfarande kommer in betalningar från medlemmar som ej betalt för i år ännu så kommer siffran att justeras i början av februari.

Jag jobbar så sakta med att lägga in både nya och gamla medlemmar varje dag.
(Doktorn sa till mig att jag inte skulle stressa efter infarkten)

F

F.d. 11846

Guest

Vart blev det av mitt innlägg, frågan om anntalet medl. 3138 st :confused:
Är det något jag har missat :confused:

Lasse-125

HBK Medlem
Kommun
Trosa
HBK-Nr
125
Medlemskap
2024

Peder! min Vän. Tat lungt å fint,de som doktorn säger är de viktigaste för Dej just nu.Strunta i alla Korkade frågor som ställs på forumet.De som inte har förstånd att ta till sig den information de får är inte värda att bry sig om.Tro mej jag talar av egen erfarenhet.De som Du har gått igenom är inget att leka med.Vi önskar Dej ett Bra
tillfrisknande. Mvh.Kramar till Berit å dej. SivoLasse.
Ps. Jag blir så förb..... å lessen när folk inte har de minsta empati och förståelse. vad har några antal medlemmar hit eller dit för betydelse i detta sammanhang? Förlåt mej Fralle men ja kunde inte låta bli. Peder är för mej en mycket viktig människa och person.Hoppas Du förstår mej.Ds.

Senast ändrad:

V-backen

FD HBK Medlem
Kommun
Stockholm
HBK-Nr
2987
Medlemskap
2021

Vart blev det av mitt innlägg, frågan om anntalet medl. 3138 st :confused:
Är det något jag har missat :confused:
Hej Fralle,
ingen kan begära att du ska behöva läsa igenom alla trådar i detta stora forum för att kunna ställa en enkel fråga. Har man inte varit inne och tagit del av inläggen på ett tag så är det näst intill omöjligt att ha koll på läget enligt min uppfattning.
Den person (Kingen) som sköter om registreringen av nya medlemmar drabbades av en sjukdom för ett tag sedan och har därför inte kunna sköta denna uppgift på ett tag. Han är lyckligtvis tillbaka på fötterna igen och håller på med uppdateringen i takt med att krafterna återvänder. Tids nog får vi kläm på hur många vi är just nu.
V-backen ;)

Senast ändrad:
Toppen