• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2025 kommer att hållas i Karlstad 29 Maj - 1 Juni.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2025
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

En fråga

Roddan

HBK Medlem
Kommun
Norrköping
HBK-Nr
12159
Medlemskap
2025
Finns det någon här som bor Kristianstad? Jag undrar om någon känner till Trendrum möbler. Jag har handlat av firman. Jag har inte fått allt jag beställde. Och det går inte få kontakt med firman. Nyfiken på om någon känner till dom.

Toyota

HBK Medlem
Kommun
Osby
HBK-Nr
39286
Medlemskap
2025
Jag kollade o googlade..tyvärr får de många negativa omdömen särskilt klagas det på väldigt långa leverans-tider..
Om du inte har bråttom så ska jag köra förbi och se hur det ser ut utifrån.

Roddan

HBK Medlem
Kommun
Norrköping
HBK-Nr
12159
Medlemskap
2025
Jag kollade o googlade..tyvärr får de många negativa omdömen särskilt klagas det på väldigt långa leverans-tider..
Om du inte har bråttom så ska jag köra förbi och se hur det ser ut utifrån.
Bor du nära? Jag tänkte eftersom dom inte svarar i telefon om någon gick in och ringde upp mig och gav dom telefon.

Toyota

HBK Medlem
Kommun
Osby
HBK-Nr
39286
Medlemskap
2025
Jag ska se nån dag om jag hinner köra förbi o kolla ifrån bilen....Numera är jag pensionär så det är väldigt ont om tid.... ev är redan hela februari fulltecknad men förhoppningsvis i början av mars!
Lite tidigare går nog.
En idé jag fick... skicka ett mail...o skriv att du är intresserad av nån av deras grejer men att du vill kolla upp några saker innan du beställer....så be dem ringa till dig... använd helst email o telenummer de inte redan har.

Roddan

HBK Medlem
Kommun
Norrköping
HBK-Nr
12159
Medlemskap
2025
Jag ska se nån dag om jag hinner köra förbi o kolla ifrån bilen....Numera är jag pensionär så det är väldigt ont om tid.... ev är redan hela februari fulltecknad men förhoppningsvis i början av mars!
Lite tidigare går nog.
En idé jag fick... skicka ett mail...o skriv att du är intresserad av nån av deras grejer men att du vill kolla upp några saker innan du beställer....så be dem ringa till dig... använd helst email o telenummer de inte redan har.
Bra ide. Tack du får höra om det går. Nu längtar vi efter husbilen kommer på rull.

Toyota

HBK Medlem
Kommun
Osby
HBK-Nr
39286
Medlemskap
2025
Ett meddelande ( privat) här på HBK.. kolla uppe det finns ett tecken för ett kuvert..

Toppen