• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

en fantastisk förening

T

Teddi

Guest
tänk,,va sociala vi är,,måna om varandra,,ställer upp för varandra på ett värmande sätt,,ger varma sympatier till kamrater som far illa,,det är stort!!!

nu till en annan grej,,ja försöker hjälpa kenneth(kejo) med en plats för hans husbil tills han får sålt denna,,trodde de skulle fixa sej lätt,,men i dessa avställningstider verkar de vara fullbelagt på dom flesta ställen,,, ja har inte gett upp på nåt sätt utan har lite trådar ute,,

då tänkte jag att nån här vet om nån plats till honom,,runt varbergstrakten,,maila honom i så fall,,

ock då kommer vi tillbaka till detta att ja känner varken honom eller bosse,,ja har aldrig ens träffat dom,,men,men, de kommer,,man måste ju börja nånstans,,ock de allra bästa sättet att börja är att bjuda på sej själv ,, så ,,under den korta tid ja varit med har ja fått lära känna många nya kompisar,,bl,annat genom en o annan ny ställplats,,ock sist men inte minst,,,bara med ett medlemskap för en hundralapp här i hbk,,

en god helg ock ett bra nytt år på er,,:santa-2-icon:

eller efter en middag i santa pola med efterföljande barbesök:snowman-2-icon:

Senast redigerad av en moderator:
F

F.d. 13449

Guest
Sv: en fantastisk förening

Jag vet en plats på hisingen, det är tyvärr det enda jag vet.

Toppen