• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

En Elmia fråga...

stiginger

HBK Medlem
Kommun
Svedala
HBK-Nr
4557
Medlemskap
2025
Hej Alla !!

Är det någon som har koll på hur mycket det sluttar på platserna i område 2 ??

MVH Stiginger

H

hianders

Guest
Sv: En Elmia fråga...

Enligt min bedömning sluttar det mest högst upp vid "staketet", sen planar det ut något men längst ner på område två är det relativt plant. Men, ta med pallvirke. Annars finns det boxar med pallvirke högst upp vid staketet om man inte har med själv. Jag bedömer det som om planen till höger (om man står med näsan ner mot Vättern) är något mindre brant. Du har inte så mycket val tror jag eftersom det finns funktionärer som vinkar in dig och visar var man skall stå. Hittills har vi löst det varje år, med husvagn och numera husbil.

fru hianders/Inger

skoogis

HBK Medlem
Kommun
Trosa
HBK-Nr
364
Medlemskap
2026
Sv: En Elmia fråga...

Vissa platser lutar mycke,men det finns platser som är bättre, tror inte att någon parkerar er om inte bilen går att parkera.

Toppen