T
Teddi
Guest
hej,,,nu kanske ja klarar bilder också,,vi får väl se,,annars hade ja tagit en lektion med ludde,,en underbar tjej ock medlem,, men hur som helst så är de våran minsting,,saga,som e på bild,,,
sedan kommer min halva husbil,,en väl underhållen långtradare men dessa ständiga oljebyten men för övrigt ett bra andrahandsvärde
nu börjar tändstiften bli dåliga också,,,de ryker nåt fruktansvärt ibland,,,men ja får skylla mej själv som hon säger,
sen kommer far-far i egen hög person,,nu vill ja inte ha nåra kärleksförklaringar
sist men inte minst,,min världskompis teddi,,en pöjk som aldrig flyttar hemifrån
vi får se om de kommer med,,
ha de gott alla klubbmedlemmar,,teddi,,,
detta va roligt,,hur mycke får ja bre ut mej???
sedan kommer min halva husbil,,en väl underhållen långtradare men dessa ständiga oljebyten men för övrigt ett bra andrahandsvärde
nu börjar tändstiften bli dåliga också,,,de ryker nåt fruktansvärt ibland,,,men ja får skylla mej själv som hon säger,
sen kommer far-far i egen hög person,,nu vill ja inte ha nåra kärleksförklaringar
sist men inte minst,,min världskompis teddi,,en pöjk som aldrig flyttar hemifrån
vi får se om de kommer med,,
ha de gott alla klubbmedlemmar,,teddi,,,
detta va roligt,,hur mycke får ja bre ut mej???
Bilagor
Senast redigerad av en moderator: