• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

En bra sida

F

F.d. 55451

Guest
Sv: En bra sida

Campercontact har for nyligen updaterat sin hemsida
og jeg har "hørt" at der kommer mulighed for upload af video-film.
Vi får se.
Men pas på med at vælge en del af linkerne fra sök-sidor - de verkar inficerad.

F

F.d. 14324

Guest

Bredo, vilka länkar menar du?
Jag har både appen och tittar till sidan då och då men jag kan inte hitta något konstigt. :confused:

Bra sida och bra app! :)

mvh jocke

F

F.d. 55451

Guest

Absolut enig i bra sida och app.
Jag har användt sidan i fler år.
Det nye layout er ochså en förbättring.

När du söker på t.ex. Google, da finns länkar med Campercontact som stannar med ADVARSEL - du blir forsökt med angrepp.
---------------------
Jeg synes det er tosset' at nogle foreninger forsøger at gemme sine pladser - beklager det er ikke personligt ment.
Sandsynligvis kører næsten alle til andre lande hvor de besøger stellplatser som landets foreninger har bedst kendskab til - naturligvis.
Hvad med lidt samarbejde foreningerne imellem ?

Campercontact, Promobil eller HBK er ikke halvt så gode som DACF Camperguide - Danmark.

Ligeledes er hverken Campercontact, Promobil eller DACF halvt så gode som HBK - når det gælder Sverige.

Det burde være indlysende at samarbejde er en nødvendighed for medlemmernes interesse.
Lad så dem som absolut vil gemme sine pladser til bekendte etc.
få sin egen database.
Alt andet er flovt :oops:
at gammelt had skal ødelægge medlemmernes muligheder.

PS problemet med hacking' er sandsynligvis forbigående
og opstået under den ny hjemmeside.

Senast redigerad av en moderator:
Toppen