• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

EM i Schweiz/Österrike

Per & Camilla

HBK Medlem
Kommun
Gnosjö
HBK-Nr
833
Medlemskap
2024
Hej

Nu när Sverige är klara för europamästerskapen i fotboll i Schwez/Österrike undrar jag om det är någon som har tänkt sig ned med husbilen för detta evenemang.

Finns det någon som har erfarenhet av att vara på så stora evenemang med husbil? (exempelvis VM i Tyskland)
För min egen del är det tveksamt med ledighet o.s.v. men man vet aldrig.:twitcy: Kommer chansen så tar jag den!

Mvh / Per

Bonzo

FD HBK Medlem
Kommun
Kungsbacka
HBK-Nr
430
Medlemskap
2023
Sv: EM i Schweiz/Österrike

Vi har funderingar men ingen erfarenhet. Det blir säkert lika många svenskar som i Tyskland, mycket folk och svårt att få platser. (för husbilen). Det skulle vara en höjdpunkt i sommar att komma ner och stötta gänget.

Finns det medlemmar som kan ge tips om vägval och annat att tänka på inför en sådan resa?

Kerstin, Sven-Åke och Bonzo ;)

F

F.d. 55256

Guest

Det bli samma problem som EM i Tyskland. När jag bad om spelprogram och platser frågade en käck yngling vilka matcher som jag var intresserad av "Alla sa jag", jag vill veta hur jag skulle undvika eländet under sommaren.
Ove.G:p:p:p:p:p:p:p

skoogis

HBK Medlem
Kommun
Trosa
HBK-Nr
364
Medlemskap
2026

Ja Ja kul OM man skulle få familjen med, MEN man vet inte, allt kan ändra sig.
Ja då kommer jag.:mad: :twitcy:

FredrikL

HBK Medlem
Kommun
Stockholm
HBK-Nr
361
Medlemskap
2025

Vi har nog tänkt oss att åka till Italien i sommar! Men ligger inte fotbolls EM mitt ivägen?

Ska försöka få hon med svart bälte i shopping att ta semester vid lämplig tidpunkt, så hänger vi på HBK-karavanen till EM!!!!!

"-Lilla hjärtat, det finns väldans fina slott i bergen här i Östrike!" Gott vitt vin också! Klart vi stannar ett par dar!"

Var möts vi?

Jättskoj vore det!
Fredrik

Toppen