• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Elverkshatare

Status
Stängd för vidare inlägg.

Eva & Hasse 9

HBK Medlem
Kommun
Mark
HBK-Nr
9
Medlemskap
2026
Finns det, vi har träffat två.En träffade vi på i Sverige.Ställplatsen ligger mellan två väl trafikerade vägar.
Mannen kom fram och sa att han skulle stänga av elverket om inte jag gjorde det.vilket jag inte gjorde.Mannen gick runt bilen men hittade inget för det är inbyggt i bilen.Då frågade jag mannen om han kunde stoppa trafiken.Svaret blev att den låter jämnt.Mitt svar blev då just det.Elverket har gått nästan 1000 timmar sedan 2008 och kommer att användas vid behov så länge vi har bilen kvar.Vid ev.byte av bil ska vi naturligt vis ha ett elverk.Solcell har vi (sun mover)
HaDe Hasse:yes::yes:

SirMcLain

HBK Medlem
Kommun
Spanien
HBK-Nr
4832
Medlemskap
2026
Sv: Elverkshatare

Du får sluta dricka kaffe så tidigt på morgonen. En annan går ju inte upp mitt i natten.:D (Hasse startar den för att fixa kaffe)

E

Ericsson c52

Guest

Finns det, vi har träffat två.En träffade vi på i Sverige.Ställplatsen ligger mellan två väl trafikerade vägar.
Mannen kom fram och sa att han skulle stänga av elverket om inte jag gjorde det.vilket jag inte gjorde.Mannen gick runt bilen men hittade inget för det är inbyggt i bilen.Då frågade jag mannen om han kunde stoppa trafiken.Svaret blev att den låter jämnt.Mitt svar blev då just det.Elverket har gått nästan 1000 timmar sedan 2008 och kommer att användas vid behov så länge vi har bilen kvar.Vid ev.byte av bil ska vi naturligt vis ha ett elverk.Solcell har vi (sun mover)
HaDe Hasse:yes::yes:
Skojar ni har folk såna problem

Eva & Hasse 9

HBK Medlem
Kommun
Mark
HBK-Nr
9
Medlemskap
2026

Jag inte vill jag sitta och höra på ett elvärk eller ännu värre bli väckt av ett. då blev nog jag också jävligt förbannad.
Hög musik kan jag kontra med. ex ACDC är bra.[/QUOTEV

Värk vill inte jag heller ha.
Vad tycks om ojudet när det kommer en bröd försäljare.
Det låter mer än ett elverk.Men det kallas något annat av vissa.
(servis) När den personen pinglar så går det inte att sova vidare.
plus att alla som ska köpa bröd för ett sånt liv att man inte hör
elverket.. Tänk om dom kunde vara tystare så jag kunde höra när kaffet var klart.Elverket går ner i varv när det är klart..Tar ca. 10 min.
Svordomar är tydligen godkänt när ordförådet inte räcker till.-
HaDe Hasse

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen