• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Eltric.se / butik i Uppsala

UR13

HBK Medlem
Kommun
Gotland
HBK-Nr
9896
Medlemskap
2029
Har köpt en sådan här, och laddade min MP3 spelare. Är nöjd md den. För vidare info gå till websidan, kolla i katalogen under solceller.

Solcellslampa/Laddare ANSE2721L
En fantastisk universallampa med 21st Led dioder som ger ett kraftfullt ljus. Lampan går enkelt att hänga i den krok som sitter på lampan, eller genom att man skruvar i den i en vanlig E27 lampsockel. Givetvis kan den även användas som en vanlig ficklampa om så önskas. Det smarta USB uttaget gör att du enkelt kan ladda vilken telefon, iPad eller annan utrustning som kan tänka behöva laddas när du råkar ut för strömavbrott eller är på sjön, ute med husvagnen eller campar. Den medföljande fjärrkontrollen gör att du enkelt kan både slå av och på lampan även om du skulle hänga den en bit bort från var du befinner dig.
Lampan kan laddas med både medföljande Solcellspanel, eller direkt genom ur ett E27 uttag via sockeln på lampan.
Det här kan vara en riktig räddare i nöden om man står utan batteri i sin mobiltelefon/GPS och måste kunna ringa ett nödsamtal eller få fram koordinat i en nödsituation.
Mått: L:140 Diameter:75 Solcellspanel: L:135 B:160 H: 17 Kabel: 3m
Spänning: 5V DC Brinntid: 8h Uppladdningstid: 4h till 8h

Toppen