Håkan A
HBK Medlem
Det är ingen som möjligtvis har ett schema
På manöverpanelen MP 20-t
Har letat överallt ,men inte hittat.
På manöverpanelen MP 20-t
Har letat överallt ,men inte hittat.
Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Hej har du kollat så du har 230v i bilen så inte säkringen på inkommande inte slagit ifrån? Eller trasig laddkabel ? Kollat ?Hej.
Förlåta att jag hoppar in i denna tråd, man det är min MP20-T som spökar. Jag har en Dethleffs med samma panel MP-20T. Nu efter vinterförvaringen, då jag har haft strömmen inkopplad till EBLn för underhållsladdning, har 230V lampan slocknat. Jag har läst på flera svenska och tyska sidor att detta verkar vara ett ganska vanligt fel. De sa på Tumbo att en ny panel kostar 7000:-, idiotiskt att köpa nytt, borde gå att byta dioden. Någon som har ett kopplings schema så jag kanske kan få reda på vilken diod jag ska ordna fram. Har förstått att den är på 12v men vilken styrka?
Vänligen Kent
Hej har du kollat så du har 230v i bilen så inte säkringen på inkommande inte slagit ifrån? Eller trasig laddkabel ? Kollat ?
Jumbo säkringar Leffe