• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Elplats Oskarshamn jan-11

Rolf och Monica

HBK Medlem
Kommun
Jönköping
HBK-Nr
5639
Medlemskap
2025
Hej! Vi ska befinna oss i Oskarshamn 6/1 - 8/1-11 men kan inte se att det finns någon campingplats öppen då. Jag behöver ha tillgång till el dessa dagar. Någon som kan ge mig tips om var jag kan få tag i en plats där man kan hyra el!
Önskar samtidigt alla en God Jul och ett Gott Nytt År

Monica och Rolf

F

F.d. 29841

Guest
Sv: Elplats Oskarshamn jan-11

Hej! Vi ska befinna oss i Oskarshamn 6/1 - 8/1-11 men kan inte se att det finns någon campingplats öppen då. Jag behöver ha tillgång till el dessa dagar. Någon som kan ge mig tips om var jag kan få tag i en plats där man kan hyra el!
Önskar samtidigt alla en God Jul och ett Gott Nytt År

Monica och Rolf
Du har väl hela kärnktaftverket att tillgå i Oskarshamn.Om inte reaktoreran står stilla.
/Vidhem

Tommy-59

HBK Medlem
Kommun
Nässjö
HBK-Nr
2475
Medlemskap
2025

Det kan vara värt att försöka med Gunnarsö Stugby som ligger på cykelavstånd (några kilometer) från Oskarshamns centrum, den ligger vid campingen och har i alla fall tidigare år varit åretruntöppen. Tel 0491-88200.
Annars har Caravan Club en helårsöppen camping i Timmernabben och Regenbogen har en helårsöppen camping strax utanför Mönsterås, men då är du några mil söder om Oskarshamn.

Lycka till
//Tommy

F

F.d. 29841

Guest

Hej igen
Koppla in dig i stängslet det är nog strömförande.
/Vidhem

F

F.d. 25052

Guest

Jag tror att Havslätts camping har några platser tillgängliga under vintern

Bengt-Åke Linder

HBK Medlem
Kommun
Falköping
HBK-Nr
1424
Medlemskap
2025

Kolla här : Gunnarsö Semesterby - Oskarshamns kommun Stygbyn är ju öppen året runt och det kan ju hända att ni får komma intill och hyra ett eluttag .
Alternativt hyra ett eluttag vid vandrarhemmet : Oskarshamns Folkhögskola - skola, konferensanläggning, restaurang och logi - Vandrarhem

Får dom bara pengar så blir dom nog nöjda men så många kilowatt går det ju inte åt .

Vidhem :
Att du inte kom på att dom kunde ta med en förlängningssladd hemifrån eller om ni hade köpt en Nordic så hade den varit så tät så att värmen sen i sommras hade varit kvar i den ;) :) hihi (inget illa menat)

Senast ändrad:

Rolf och Monica

HBK Medlem
Kommun
Jönköping
HBK-Nr
5639
Medlemskap
2025

Nu är alla förslag jag fått kontaktade, men TYVÄRR ingen kan hjälpa oss att få el. Finns det möjligen någon som har ytterligare ett förslag på hur/var man kan hyra el i Oskarshamn!!!

Frankia

HBK vice ordförande
Kommun
Karlstad
HBK-Nr
549
Medlemskap
2025

Hej!

Varför inte kontakta en bensinmack eller någon liknande serviceinrättning.
Kan tänka mig att det skulle vara en möjlig lösning.

Lycka till

KalleiViken

FD HBK Medlem
Kommun
Höganäs
HBK-Nr
300
Medlemskap
2023

Ingen från HBK som kan hjälpa till i Oskarshamn? Där finns 10 - 12 HBKare som bor där.

V-backen

FD HBK Medlem
Kommun
Stockholm
HBK-Nr
2987
Medlemskap
2021

Tyvärr kan inte ens Turistbyrån i Oskarshamn hjälpa till med förslag på husbilsplatser, det lär inte finnas några ännu enligt Turistbyrån. Vanlig P-plats är det som gäller tills vidare.
V-backen :santa-3-icon:

F

F.d. 1649

Guest

Hej,
Finns det inget hotell i Oskarshamn,alla hotell har parkering med el för motorvärmare.Jag har stått flera gånger utanför hotell Kronmunken i Mönsterås med eluttag,där kan man fylla billig gasol vid karamellfabriken,om det går ännu vet jag inte.Kanske någon annan som vet?
Mvh Jan-E.

Toppen