• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

ELOGE Besikta i Motala

F

F.d. 50069

Guest
Hej
Jo jag måste ge Besikta en Eloge idag:)
Först så missade jag min bes.tid i Tisdags i Mjölby och var skiträdd för att behöva betala fullt pris för den missade tiden. Jag ringde dagen efter till Besiktas kundtjänst och lämnade en förklaring varför tiden missades och inga problem.....
Ingen faktura på den missade tiden, BRA GJORT:D

SEN fick jag en ny tid i Motala idag Torsdag i Motala och kom in i hallen på minuten, riktigt goa gubbar i tjänst!
Jag hade med mig smörjsprutan till Torisionsfjädringen i bakaxeln, funkar bra att smörja när bakaxeln är avlastad.
Självklart skall du smörja när du har chansen, sa Besiktningsmannen:)
Sen väger vi bilen åt dig när du ändå är här......

Så trots Besiktas höga priser, så kändes det helt OK idag att pröjsa:yes:

algutsrum210

HBK Medlem
Kommun
Mörbylånga
HBK-Nr
4125
Medlemskap
2025
Sv: ELOGE Besikta i Motala

Har inget förtroende för Besikta eftersom de inte tar på sig en skada som dom har åsamktat,när reklamskylten ramlade ner och gjorde ett hål på sidan.Ddet kan inte hända " sa dom.

annettehn

HBK Medlem
Kommun
Motala
HBK-Nr
7661
Medlemskap
2025
Sv: ELOGE Besikta i Motala

Jag var och vägde min 27 år gamla husbil på Besikta i Motala - Helt Gratis!
De var så vänliga o tillmötesgående trots att jag inte var där för att besikta husbilen utan bara för att väga.

Blev även glad då det bara "diffade" på 40 kg. Kan alltså lasta 890 kg vilket är helt OK (har 930 kg lastvikt enl pappren)
Hade reservhjulet med då jag vägde.

Så även jag ger en ELOGE till Besikta i Motala

Toppen