• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Elmianytt

Esbjörn

HBK Ställplatsgrupp
Kommun
Osby
HBK-Nr
2497
Medlemskap
2025
Sv: Elmianytt

Jag hittade er inte, trots att jag gick en hel dag. När jag gick hem kollade jag i utställningskartan:mad:

F

F.d. 29991

Guest

En liten dum fråga ,men jag stannade till hos er och ni frågade om jag ville bli medlem men sa att jag var medlem, ingen fråga om mitt medlems nr.som är 6624 mvh Ducken

Senast redigerad av en moderator:

LasseLarsson

HBK Medlem (P)
Kommun
Perstorp
HBK-Nr
1108
Medlemskap
2024

En god kopp kaffe och ett rejält snack i HBK:s monter, har resulterat i 46 nya medlemmar idag. Känn er varmt välkomna i gemenskapen.

Idag efter mer kaffe och kakor kan vi räkna in ytterligare 80 nya medlemmar. Vi har haft besök av medlemmar från Danmark-Norge och Finland. Jobbigt men otroligt roligt att jobba i vår monter.

LasseLarsson

HBK Medlem (P)
Kommun
Perstorp
HBK-Nr
1108
Medlemskap
2024

Nu är Elmia över och vi fick in totalt 211 nya medlemmar. Jag vänder mig här direkt till er och önskar er hjärtligt välkomna till HBK. HBK har bjudit många på kaffe och kakor och under tiden har vi förklarat vad man erhåller för medlemsavgiften.
Jag vill här tacka monterteamet med Preben i spetsen vi gjorde tillsamman många mantimmar under fyra dagar. Roligt hade vi så det var det värt än en gång tack Preben & Ulla, Carina & Gunnar, Bo & Anita samt min hustru Ulla. Extrapersonal under lördagen skall ej heller glömmas Janne & Margit, Calle & Anette.
MVH
Lasse Larsson

F

F.d. 2692

Guest

En stor eloge till er som orkade jobba i våran monter alla mässdagarna. Själv ryckte jag in en kort stund på lördagen vid den värsta anstormningen och fick på denna korta stund trötta ben. Men ack så kul det var att både träffa nya och gamla medlemmar.

Det största berömmet ska dock alla klubbens medlemmar ta till sig. Det är allas kunskap och erfarenhet, och glädje att dela med sig som gjort att klubben är vad den är idag.

Carina

HBK Valberedning Sammankallande
Kommun
Tyresö
HBK-Nr
6
Medlemskap
2026

Det har varit ett stort nöje att träffa er alla under mässdagarna.

Alla som blev medlemmar på Mässan är nu inlagda i systemet, HBK 8818 - 9029

Men det var några som valt ett användarnamn som redan var upptaget, så ni skrevs in med ert namn. Om ni vill ändra till något annat så meddela oss detta.

:) Carina

Toppen