• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

elmia

F

F.d. 50572

Guest
Hej alla. Har en fråga gällande elmia. Vi har nyss köpt husbil och ska på elmia nästa helg. Var kan man stå 1-2 nätter om man ej bokat plats och med gångavstånd helst
när man rullar upp för backen till elmia mot incheckning så står alltid massa husbilar på vänster sidan. Får man övernatta där? Har ni i denna klubb någon gemensam plats man får haka på i? Tacksam för svar
Mvh Mattias

PeO&AL

HBK Medlem
Kommun
Ängelholm
HBK-Nr
6607
Medlemskap
2025
Sv: elmia

Hej och välkommen i gänget.
Det går utmärkt att stå på den vänstra sidan när du kör in, beroende på när du kommer finns det förhoppningsvis plats för er, brukar inte vara några problem på kvällen.
Jag vill minnas att det kostar 100:-/ natt.

Med vänlig hälsning,

F

F.d. 50572

Guest

Ok . De låter bra . Antingen rullar vi in fredag kväll eller lördag förmiddag. Men du tror de funkar även denna tidpunkt å tack för välkomna ndet

Eva & Hasse 9

HBK Medlem
Kommun
Mark
HBK-Nr
9
Medlemskap
2026

Om ni vill stå där hela helgen så kör in och sej att ni vill köpa en biljett.
Det är svårt att avvisa er med det trycket bakifrån.
Så gjorde vi för många år sedan.
BeRoka kanske kan svara bättre på denna fråga eftersom han har skött om området i 34 år.
HaDe Hasse:mcride:

M&J-H

HBK Medlem
Kommun
Jönköping
HBK-Nr
2376
Medlemskap
2025

A6 parkering, ta buss 13 till Elmia. Säg att ni vill ha en duo familj biljett 2 vuxna 49 kr.
Janne

Toppen