• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Elmia

F

F.d. 53150

Guest
Hej! Jag undrar om man kan köpa biljetter till Elmiamässan genom HBK?

Unnikatt

F

F.d. 53150

Guest
Sv: Elmia

Hej! Tack för svaret,men det är så att jag har inte varit på denna mässan tidigare så jag vet inte om man behöver biljetter även för att komma in på mässan. Campingbiljetter behöver jag också.

Vänligen unnikatt.

BeRoka

FD HBK Medlem
Kommun
Hässleholm
HBK-Nr
8559
Medlemskap
2022

Hej du behöver billjetter till både mässan och campingen det fungerar på det viset adår fins 3 område på elmia där man kann campa, oråde 1 är dett som ligger närmast och är störst där fins inga biljetter kvar officielt, men jag vet att där fins billjetter att få tag på även till det området det var därför jag frågade, område 2 är längre från mässhallarna där brukar vara biljetter kvar, område 3 är dett minsta men där fins bara klubbar, biljetter till område 1 kostar 850 kr då gäller det för camping i fyra dygn pluss obegränsat inträde till hallarna,

nu hoppas jag att jag inte lovar för mycket, men i somras fans 16 billjeter till område 1 som jag vet om om dom ine redan är sålda, kanske kanske där är någon kvar ärdu intreserad kann du taga kontakt vi bor tydligen inte så lånt ifrån varandra, så kannske det kann ordna sig.

Hoppas du hade nytta av denna info.

JANKRO

HBK Hedersmedlem
Kommun
Norrköping
HBK-Nr
854
Medlemskap
2040

Hejsan, om du inte får tag i biljetter eller inte är intresserad av att betala campingavgift/inträde för alla dagar om du bara skall vara där kortare tid så går det bra att stå/sova på parkeringen utanför.
Parkeringen betalar du ett dygn i taget och inträdesbiljett kan du välja mellan en billigare endagsbiljett eller en som räcker alla dagarna.

Elmias park. utanför ommrådet.
Elmia park1-400.jpg

M.v.h. JANKRO.

Senast ändrad:
F

F.d. 55376

Guest

Hej
Ticnet hade biljetter kvar igår till område 2.
Priset var 500. Gå in på Ticnet.se o titta under festivaler.
Mvh
Gun&Ronny

F

F.d. 53150

Guest

Hej! Tack för ett uttömmande svar som klargjorde allt.

Mvh unnikatt.

F

F.d. 53150

Guest

Hej! Jag har varit i kontakt med ticnet och det fanns biljetter kvar. Jag har också talat med ansvariga för mässan och om man bara ska stanna ett par nätter finns det möjlighet att stå på A6-området

Mvh unnikatt.

Toppen