• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Elmia

Status
Stängd för vidare inlägg.
F

F.d. 17318

Guest
Jag tänker nog besöka Elmia mässan i år.
Har HBK någon monter som man kan besöka?
I så fall nr och vart ni finns.

F

F.d. 10627

Guest
Sv: Elmia

Nope, det har dom inte , det fanns en annan tråd om detta men den försvann visst.

F

F.d. 17318

Guest

fru Inger
Jag ser ju inte att det finns information under vad du kallar formalia.
Eftersom jag bara är HBK intresserad vad står det där då?

Så jag frågar väl igen eftersom ni inte förstog min fråga.
kommer ni att ha en monter på Elmia som man kan besöka?

Kurt JL Nilsson

HBK Medlem (P)
Kommun
Emmaboda
HBK-Nr
50
Medlemskap
2029

Styrelsen har sedan föreningens start diskuterat deltagande vid Elmi Husvagn och Husbil - men kommit fram till ett ställningstagande att inte delta.

Husbilsklubben arbetar inte aktivt med medlemsvärvning. Därav största anledningen till att vi inte är utställare på Elmia. Eftersom klubben är en internetbaserad klubb bör de som tänker bli medlemmar hitta till klubben den vägen. Det bästa värvningsarbetet sker genom husbilsklubbens vänliga inställning till Intresserade.

Eftersom klubben har vuxit som den har gjort är det möjligt att vi i styrelsen bör överväga deltagande vid kommande Elmia Husvagn och Husbil ur andra perspektiv och aspekter än att värva medlemmar.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen