• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Elmia, vilken dag, och vad kan man förvänta sig?

F

F.d. 29620

Guest
Jag tänkte ta min första roadtrip med Mastern till Elmia, tänker att det blir en bra test. Kommer nog även att övernattta i den på en luftmadrass, för att på måndag köra till västra götalands husbilsskrot för att se om de har några fönster etc

Men mässan iallfall, det är första gången jag besöker. Ni som är veteraner, vilken dag tycker ni man ska gå? Jag funderade på söndag, men det kanske är bättre en veckodag? Eller är alla dagar lika fulla?

Vanligt med mässpriser?

Eva & Hasse 9

HBK Medlem
Kommun
Mark
HBK-Nr
9
Medlemskap
2026
Sv: Elmia, vilken dag, och vad kan man förvänta sig?

Absolut inte på fredag eller lördag för då är det så trångt. Torsdag eller söndag tycker jag är dom bästa dagarna.

Finns alltid något som kallas mässpriser men billigare priser kan man hitta hela året runt. Så klart beroende på vad det gäller!

Nils & Birgitta

HBK Medlem
Kommun
Helsingborg
HBK-Nr
2234
Medlemskap
2025

Mässan öppnar
Onsdag 6/9 10 - 18 Torsdag 7/9 10 - 18
Då är det nog inte så trångt

Hasse-K

HBK Medlem
Kommun
Helsingborg
HBK-Nr
17594
Medlemskap
2025

Vi räknar med att köra upp lördag kväll och gå på mässan på söndagen.
Var är lämpligast att övernatta? Kan man bo på parkeringen utanför?

I

Ickx

Guest

Det går utmärkt att bo på parkeringen utanför mässan. Min kompis gör det varje år.
Ha en trevlig mässhelg.:)

Toppen