• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Elmia Personbilsparkering?

F

F.d. 52943

Guest
Vi har inte tillgång till husbilen Elmia-veckan - står på verkstad. Vi Har aldrig varit där förut. Finns någon "vanlig" parkering i närheten där det är möjligt att komma till på torsdagen eller fredagen eller är allt fullt ständigt? Nån som vet var det brukar gå att stå?
mvh/rl:wideeyed:

Mangan1

HBK Medlem
Kommun
Jönköping
HBK-Nr
1328
Medlemskap
2025
Sv: Elmia Personbilsparkering?

Stor parkering med hjälpsamma vakter finns nära entrén.
Inga problem... (förutom knökfullt på helgen..)

Trevlig mässa!
Mvh. Magnus

(Jag tar torsdagen i akt för en ensam rund vandring.)

Lasse W

HBK Medlem
Kommun
Norrtälje
HBK-Nr
294
Medlemskap
2025

Vi har tidigare år stått (både med husbil o vanlig personbil) på de "vanliga " parkeringarna utanför huvudentre'n.Man blir lotsad av P-vakter.
Det har fungerat kanonbra- inte så längt att gå tillbaka för att vila fötter o huvud/äta lunch osv
Vi skall dit på Torsdag -hoppas att vi "ses" !!!!
RoseMarie o Lasse

Tom o Cina

HBK Medlem
Kommun
Karlskrona
HBK-Nr
1547
Medlemskap
2025

Har stått inne på Mässområdet i alla år, men det blir det inte i år. Ska stå en bit ifrån hos bekanta. Men min undran är var tar de när man står på parkeringen utanför mässan dagspris o över natten. Ifall att vi ångrar oss. Kommer de o tar betalt i varje ekipage. Tack på förhand för svar.//Cina

Eva och Ronald

HBK Medlem
Kommun
STAFFANSTORP
HBK-Nr
559
Medlemskap
2025

Hej Cina & Tom
Vi har ställt oss i 3 år strax utanför (25-30 m från huvudingång syd) första året betala vi nog 60 spänn men sist vi stod där betala vi 80 tror jag det var.
Förra året var vi hos Ragge så då vet jag inte vad dom tog betalt.
CC klubben har frivilliga P-vakter som går runt och knackar på vid ca: 8.00 på morgonen och tar betalt.
Tilläggas bör att vi alltid kommit upp sent fredag natt och ibland inte kommit in så vi har ställt oss
på personbilsparkeringen men sedan kört in tidigt på morgonen på anvisad husbilsplats.

Vi syns kanske?

Toppen