Carthagofrik
FD HBK Medlem
Jag har en biljett till område 1 och undrar när man kan åka in på området Torsdag morgon och vilken tid? Och får man anvisad plats eller letar man rätt på en själv? eller kan man åka in på Onsdag kväll?
Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Du kan äka in på området på onnsdag eftermiddag kl 18 då står caravan klubb och tarimot och anvisar plats, man får inte välja plats men åker man inn på onsdagen så vinner man en natt dä är man på plats på torsdagen när mässan öppnar den ordniningen hhar gält i minst 10 år,
mvh Bertil.
Kommer du fredag kväll så anmäl dig i kuren där dom säljer biljetter har du stor tur så kanske dom har någon biljett till område 1, men då får du ha stor tur en del mäniskor har ju det, annars har dom säkert på område 2 så du lär nog inte bli helt utan,Vart får man tag i en biljett. Antar att den är som inträde eller är den för parkering också.
Jag har aldrig varit dit tidigare men har för avsikt att åka dit i år.
Jag och min fru kommer ner sent på fredag kväll, finns det plats att stå på då eller är det fullt, vad tror ni ?
Sven-A
Jag är med som utställare på Elmia och enligt Tina Andersen på Elmia är det torsdag som gäller för inkörning om inte polisen säger till att dom ska släppa in tidigare . MVH Sevallbo
Är det någon av er som vet om det finns någon plats för handigkappade vid mässan så man kan stå på med husbien
Skulle nog tro att Elmia har haft vissa direktiv hur det ska vara med campingen på området o dyl även fast dom lagt ut det på CC .det är inte Elmia som bestämmer på parkeringen det gör Caravn clubb Polisen och parkeringsbolaget.