• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Elmia - område 1

maro

HBK Medlem
Kommun
Halmstad
HBK-Nr
815
Medlemskap
2025
Hej!

Är det någon som har en billjett att sälja till område 1 på Elmia mässan så hör gärna av er till oss.

Vi har telefon 035-18 89 95 eller mobil 0738-33 23 60.

Hälsningar

Marie o Rolf

Senast ändrad:

CarthagoAnders

HBK Medlem
Kommun
Karlshamn
HBK-Nr
377
Medlemskap
2025
Sv: Elmia - område 1

jag har köpt en biljett på annons i Blocket, köpsumman hålls hemlig men billigt var det inte :)
hoppas ni också får tag på en biljett dit, ska tipsa om jag ser eller hör något
tänkte åka till Ragglanda på lördagen för att leverera lampor, en del medlemmar har ju hört av sig och vill ha möjlighet att köpa direkt i samband med ELMIA

M

mikkis

Guest

jag köpte oxå min Elmia biljett på blocket för ca 3 veckor sedan. då vi det tillfället fanns det 2 st biljetter till område 1 till salu på blocket. bägge biljetterna såldes för samma pris som dom inköptes. alltså INGET överpris.

/
Mikkis

Senast redigerad av en moderator:
F

F.d. 2577

Guest

Vadå köpa biljetter till område 1, kan inte biljetter köpas i entren? Omräde 1, är det för uppstllning eller är det en del av utställningen? Ge mig lite bakgrund här aldrig varit på Elmias husbilsmässa tidigare.

Kommun
Norrtälje
HBK-Nr
826
Medlemskap
2026

Biljett till mässan köper man i entren. Området kring Elmia är en enda stor campingplats nu när det är husbilsmässan. För att kunna få plats på denna "camping" måste man ha biljett och att få till område 1 är det svåraste. På bara några minuter är de biljetterna slutsålda.
När du köper biljett i entren har du tillgång till allt på mässan. Ta gärna en promenad på mässområdet och skåda denna jättecamping.
Ha en trevlig helg i Jönköping

röris

HBK Medlem
Kommun
Sölvesborg
HBK-Nr
1076
Medlemskap
2025

Hej Leif Ny

Du behöver inte var orolig för biljetter för det går utmärkt att stå på parkeringen utanför mässan och där finns plats. Där har vi stått i 3 år och det enda problemet är att dom kommer tidigt på morronen och tar upp p-avgiften.

maro

HBK Medlem
Kommun
Halmstad
HBK-Nr
815
Medlemskap
2025

Vi har också stått på parkeringsplatsen tidigare men vi hade biljetter till område 1 förra året. Vi kom då redan på onsdagskvällen och körde sedan in på torsdagen när de öppnade. Men i år har vi inte lyckats få tag i någon biljett till område 1. Vi kunde fått tag i biljett till område 2 men vi tycker att det sluttar för mycket där. Vi får väl förmodligen stå på parkeringen utanför vi också. Bra att ha nära till bilen när man har hund eller börjar bli hungrig.

Hälsningar

Marie o Rolf

Kjell Anders

HBK Medlem
Kommun
Landskrona
HBK-Nr
23
Medlemskap
2025

Allå!

Vill nog påstå att det tidigare om åren funnits biljetter att köpa vid inkörslen till området, även till område 1. Ett antal biljetter har sparats till tors. och fredag, alla är inte släppta i förtid. Konjukturen nu gör nog också att området inte blir fullbelagt som de senaste åren.

Någon får gärna rätta mig om jag har fel.

Ha de Kjell

maro

HBK Medlem
Kommun
Halmstad
HBK-Nr
815
Medlemskap
2025

Tack för tipset Kjell men det har löst sig.

Vi har precis fått tag i biljetter till område 1 - tack vare hjälp från en av våra medlemmar som hade uppmärksammat att det precis kommit in biljetter till salu på blocket. Vi får ge 600 kronor. De kommer på posten på måndag - vi ska sätta in pengar när biljetterna har kommit.

Ett stort tack för hjälpen CarthagoAnders - vi ses på Elmia.

Hälsningar

Marie o Rolf:):)

Toppen