• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Elmia o. Ticnet

F

F.d. 55275

Guest
Riktigt struligt i dag med att boka till Mässan via Ticnet !
Många vill dit särskilt till område 1.
Har bokat många gånger tidigare men inte så rörigt som i dag.

Fler som tyckte så ?
Men fixade till slut en biljett område 1.

Livibil

HBK Medlem
Kommun
Oskarshamn
HBK-Nr
11764
Medlemskap
2025
Sv: Elmia o. Ticnet

Samma här. Jag hittade inte biljetterna förrän det var för sent. Sökte såklart under mässor men de låg under festivaler.

Anette o Steve

HBK Medlem
Kommun
MJÖLBY
HBK-Nr
9117
Medlemskap
2025

Tips inför nästa år. Jag loggade först in på mitt konto. Sökte sedan på Elmia och kom direkt till bokningen. Gjorde detta strax före nio. Meddelande visade att bokningen ännu inte öppnat. Uppdaterade sedan sidan med början 08,59 tills dess att bokningen kom fram. Allt bokat och klart 09,05

AnnMari & Affe

HBK Medlem
Kommun
Järfälla
HBK-Nr
1698
Medlemskap
2025

Jag kom fram fem över 9 då var det slutsålt i område 1. Men som tur var satt gubben vid datorn så vi fick tag på bilj. Ändå.

Frankia

HBK vice ordförande
Kommun
Karlstad
HBK-Nr
549
Medlemskap
2025

Tips inför nästa år. Jag loggade först in på mitt konto. Sökte sedan på Elmia och kom direkt till bokningen. Gjorde detta strax före nio. Meddelande visade att bokningen ännu inte öppnat. Uppdaterade sedan sidan med början 08,59 tills dess att bokningen kom fram. Allt bokat och klart 09,05

Hej

Jag gjorde precis på samma sätt. Funkade bra. :)

LarsGN

HBK Medlem
Kommun
Helsingborg
HBK-Nr
4621
Medlemskap
2025

Hej
Var inga problem var hos Ticnet kl 08,30 i Helsingborg och blev bjuden på kaffe och man bokade 2 biljetter kl 09,00.
Det gäller att vara i i tid
Lars

Håkan o Britt

HBK Medlem
Kommun
Tjörn
HBK-Nr
3489
Medlemskap
2025

Jag kom fram fem över 9 då var det slutsålt i område 1. Men som tur var satt gubben vid datorn så vi fick tag på bilj. Ändå.

Jag ringde fel nr upptäckte det 9,15 ringde igen rätt nr denna gång satt i kö 9,35 kom fram och fick till område 1 trodde aldrig att det skulle gå mvh håkan :)

BoBil333

FD HBK Medlem
Kommun
Eskilstuna
HBK-Nr
6751
Medlemskap
2023

Jag hade förberett detta så jag var inloggad och hade alla aktuella sidor framme innan 09,00, jag fick min biljett 9.03, men vilken otrolig rusning efter biljetterna, hade bekanta som försökte strax efter 09,10 då var område 1 helt slut, får vara glad att man var lite alert en sån här dag, nästa år vet ALLA vad som gäller, sitta vid datorn 08.59 :)

skoogis

HBK Medlem
Kommun
Trosa
HBK-Nr
364
Medlemskap
2026

Ja lite krångligare i år mot tidigare. Men lyckades igen. Omr 1.
Skoogis

p.s
fler man känner som kommer?

Bysmeden

HBK Medlem
Kommun
Åland
HBK-Nr
3541
Medlemskap
2025

Bokade i kväll område 2 och då e frågan hur mycket byggmaterial behövs för att pallabilen eller finns det lite plana platser där?

BeRoka

FD HBK Medlem
Kommun
Hässleholm
HBK-Nr
8559
Medlemskap
2022

Ända nere vid vätern är plana platser som går bra att stå med husbil, ommdet har varit en torrfin sommar, ett litet tips åk inn på onsdagen så har du större chans att få fin plats när du är bland dom förste inn på området.

skoogis

HBK Medlem
Kommun
Trosa
HBK-Nr
364
Medlemskap
2026

Ett tips är att kolla på Måndag. Dom som inte har tagit ut sina bokningar.
Då finns det möjligheter igen på Måndag. Kan säga att det är så ofta.
Lycka till
Med vänlig hälsning
Skoogis

Master

HBK Medlem
Kommun
Motala
HBK-Nr
134
Medlemskap
2025

Ett tips är att kolla på Måndag. Dom som inte har tagit ut sina bokningar.
Då finns det möjligheter igen på Måndag. Kan säga att det är så ofta.
Lycka till
Med vänlig hälsning
Skoogis

Den varianten är inte tillgänglig för detta evenemang, man måste betala biljetten direkt vid bokningen.

/Kenneth

Toppen