• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Elmia Mässan Husvagn Husbil

BeRoka

FD HBK Medlem
Kommun
Hässleholm
HBK-Nr
8559
Medlemskap
2022
Sv: Elmia Mässan Husvagn Husbil

Ytterligare en ny svensk vinterhusbil skall visas på elmia NORDIK EXPEDION större längre rymliggare, nordik har bygt en större vinterbil med boggi axel, jag fick inbjudan till montern i dag det skall vara kul och se hur den ser ut.

Carthagofrik

FD HBK Medlem
Kommun
Södertälje
HBK-Nr
1399
Medlemskap
2022
Sv: Elmia Mässan Husvagn Husbil

Nu börjar det dra i hop sig till mässa igen hur många brukar campa på fältet på elmia, om man får leva och ha hälssan några månader till så tänker jag köra in där för trettionde gången,

det jubileendet måsta man fira på något vis, där är mycket nytt och spännande på gång jag har koll på en del int bara husbilar även vagnar, det ryktas att där är en ny svensktillverkad vinter bil på gång( det är inte alltid rykten talar sanning men vi får väl tro att det gör det denna gång skall den komma från Dorotea)
vi syns kanske på elmia.
Kan det vara en Viking månne:D

Toppen