T
TonyR
Guest
Någon som köpt elmia biljetter via GH camping? beställde biljetter till Elmia via deras hemsida , man kan ju undra varför dom tar 79 kr i frakt kostnader , när biljetterna kom i ett kuvert med vanligt frimärke .
Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
på område två fins alltid ledigt och där säljs billjetter överblivna biljetter på torsdagen och under inn släppet och jag tror inte där är någon som blivit utan elmia har inte med dett att göra dom vet inte hur det fungerar där så det svaret var väntat det är caravan clubb som ansvarar för dett det är dom man skall skälla på om det inte fungerar.Jag ringde till Elmia idag och kollade och fick till svar att man inte kunde köpa biljetter på Elmia (alltså till mässområdet/campen) utan de måste köpas på Ticnet så vi har beställt idag på område 2.
Det vet jag inte det kann bli en sak som klubben får ta tag i men ett tips på husvagnsfirmorna där man är kund kann man få rabatt och i de flesta fall om dett år en riktig handlare så kann kunderna få gratis biljett det fungerar i dom flesta fall.Brukar inte klubbar kunna få lite rabbat ?? Vi borde ju verkligen vara en bra målgrupp
för Elmia vid dessa evenemang....eller?
har ni inte råd så hoppa över det