Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
Det beslutet togs långt innan diktatorn* Putin inledde sitt aggressionskrig* mot Ukraina. Om framtiden veta vi intet...Det är väl redan bestämt att det ska bli en mässa i september!?!
Marcus Oscarsson har vi inget större förtroende för !Det beslutet togs långt innan diktatorn* Putin inledde sitt aggressionskrig* mot Ukraina. Om framtiden veta vi intet...
* = De benämningar Marcus Oscarsson anser att man ska använda.
Pålle
Nu handlar det ju inte om förtroende, utan om att kalla saker vid dess rätta namn – något som redan Gustaf Fröding skaldade om.Marcus Oscarsson har vi inget större förtroende för !
Pålle,Nu handlar det ju inte om förtroende, utan om att kalla saker vid dess rätta namn – något som redan Gustaf Fröding skaldade om.
Men ni kanske har en annan åsikt än Marcus O beträffande herr Putin och hans agerande? I så fall respekterar jag den, även om jag inte delar den.
Pålle
Jag föredrar att planera för det jag vill, behöver jag ändra planen blir det en anpassning till då gällande läge.Det kanske inte blir någon mässa i höst med tanke på hur det ser ut i världen idag .
Årsmötet är i maj och ELMIA i september så visst finns det möjlighet att vi planerar en träff. Någon mer än jag som vill vara med och planera. Vi får ju 100 kr/deltagare från HBK styrelse.Hoppas att det planeras en träff och att vi får vara med.