Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Lär även finnas hos Bürstner. Även två motstående soffor återkommer i ett flertal bilar. För övrigt var huvuddelen av bilarna ca 7,43 långa. Vi som gillar kort bil med långbäddar utan att hamn på plåtis hade inte så mycket att välja på. Sen fanns givetvis även ett antal stora lyxiga bilar.Sittgrupp bak verkar som en nyhet. Finns hos Hymer, Frankia, Carthago, Concorde vad jag såg.
Jo plåtisen ser bra ut men kylskåp i golvhöjd, inget för en gammal man.Rekommenderar er att titta på Ahorn! Både deras plåtis Robeta och deras husbilar är mkt, mkt prisvärda. De som är återförsäljare är också mycket trevliga och finns i Varberg. Mkt hög kvalite till ett mkt lågt pris.
Jo plåtisen ser bra ut men kylskåp i golvhöjd, inget för en gammal man.
Alla Plåtisar görs mer eller mindre för hand. Robeta har bra isolering och bra kvalitet i övrigt, men sen är det som många andra att något saknas, t.ex. sidofönster.Ja, de flesta sätter ju kylskåpen så lågt tyvärr. Men eftersom Robetas plåtisar görs helt för hand så kan ni kanske påverka hur ni vill ha kylskåpet. Värt att kolla!