• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Elfel kylskåpet Burstner

F

F.d. 50182

Guest
Burstner Nexxo 687 Årsmodell 2010 Får inte kylskåpet att fungera varken på gasol eller ström Alla tips är bra.

I

Inger-Lisbeth

Guest
Sv: Elfel kylskåpet Burstner

Kolla först att du har "styrström" har vdu inte det så fungerar inte kylskåpet. "styrström" dvs ström som går direkt in i skåpet och som du bäst kollar med att lampan i skåpét lyser
:wub::yes::wub:

Verkö

FD HBK Medlem
Kommun
Karlskrona
HBK-Nr
8482
Medlemskap
2022
Sv: Elfel kylskåpet Burstner

Lyser det någon diod när du slår på manövervredet (där du ställer el/gasol)? Om det lyser där har du ström till styrkortet.

Om ingen av de dioderna lyser kan en säkring vara trasig. Jag letade halvt ihjäl mig efter säkringen till detta, eftersom jag trodde att det var säkringen som var märkt med "Kylskåp" på EBL, men det var det inte på min bil (Burstner 710), utan det var säkring "Reserv 4" som gick till styrströmmen till kylskåpet.

Mvh
/Jörgen

Toppen