Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Hej utveckla, När var & hur.Skrotar betalar för gamla blybatterier numera.
5kr kilot får man för batterier på Kan
Kan återvinnings " tjäna" så mycket på gamla Bilbatterier?5kr kilot får man för batterier på Lantz.
Vekar vetenskapligt och bra...Här är ett tips där man använder bikarbonat
Och använd inte ett par nya jeans, jag ska bara......Når ni skaffar ny batterisyra, passa på att beställa en ny overall också! Det är inte osannolikt att den gamla får små konstiga hål i sig efter nästa tvätt!
Fråga mig inte hur jag vet!!
Med nya jeans så gäller det även användning av klorinOch använd inte ett par nya jeans, jag ska bara......
I mitt fall att överhuvud taget närma sig en maskin/motor/verkstad.......Med nya jeans så gäller det även
OK, jag skall inte närma mig en maskin/motor/verkstad....... eller kanske gör jag det ändå.Jävla idioti!
Sorry, det blev lite galet här!OK, jag skall inte närma mig en maskin/motor/verkstad....... eller kanske gör jag det ändå.
Kan va svårt ibland, prova med " mjölk"!Sorry, det blev lite galet här!![]()